• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Reacties] De Carclean.com nieuwbouw

Surfingwizzkid zei:
Dat wordt in elke ruimte een plattegrond plaatsen met een rode stip U bevindt zich hier.

Ziet er echt gaaf uit zeg.
Neem aan dat we op de hoogte worden gehouden van de openingsdag.
Anders sta je bij afhalen verkeerd.
Misschien een idee om een speciale Carclean TomTom te realiseren.
Als je dan binnenkomt pak je er 1 en tikt in waar je heen wil.

Dat wordt straks klimmen om net dat ene potje Dodo van de bovenste plank af te halen. :-b

Aardig filmpje trouwens. Werd op een gegeven moment wel wat misselijk tijdens het kijken :-&

't Is inderdaad allemaal heel mooi. Lijkt me de moeite om eens een keertje langs te komen als ik nog wat spullen nodig heb, kan ik het eens 'live' bekijken :ja

Zeg, Bert Haanstra, dat ziet er goed uit ! Ik neem aan dat het gedeelte met vloerverwarming het kantoor is ? Ook lekker dat je even kan rusten op het platte gedeelte van de trap Hahahaha !! Mooi hoor, prachtig pand. Het einde gaat naderen !

Van boven naar beneden is een autoband onder aan de trap al voldoende, eerder andersom van beneden naar boven pfffff wordt al moe als ik eraan denk......:lol

Ziet er zeer goed uit. Mooie ruimtes.

Wanneer is de geplande oplevering? Ik neem aan dat e.e.a. casco wordt opgeleverd dus er zal daarna ook nog wel flink wat werk aan de winkel zijn. :)