Vandaag zin in een stukje aan de auto te doen. Wachten tot ik alles in een keer kan doen heeft geen zin.
Ik ga dus beetje voor beetje dingen oppakken tot ik hem rondom op een aanvaardbaar niveau heb.
Ik zie het maar als een wat langduriger project. Begonnen met de randen van de motorruimte.
De motorruimte zelf is netjes en houd ik regelmatig bij. De randen bij de koplampen stonden mij tegen.
De randen bij de scharnieren waren inmiddels ook niet meer toonbaar (althans in detailers normen)
Ingespoten met Poorboys APC 1:40 , en de echt vuile delen met Bilt Hamber Surfex 1:50
Nabewerkt met een goedkope schilderskwast. Hier en daar even met de doek.
Toen de Wolfgang fingermitts genomen, lijken veel op die van Dodo, maar dan licht groen en polishing.
Heerlijke dingen, mogen van mij in meerdere kleuren (Monello?) in het assortiment.
Niet geprobeerd, maar ze lijken mij de oplossing voor handgrepen en smalle stukjes.
De groene mitt met een beetje Finale, waar er wat ouder vuil zat of scherpe delen, even met de doek.
Afgenomen met wat Bilt hamber Surfex en toen de Collinite 845 met de hand.
De Jaguar is van binnen niet in de metallic lak van de buitenkant gespoten.
Aan de binnenkant zit een lak zonder blanke deklaag die qua kleur een beetje afwijkt.
De dikte van die lak ken ik niet, dus niet zo ver gegaan dat ook de krasjes er uit zijn.
Eindresultaat;
Hans
Ik ga dus beetje voor beetje dingen oppakken tot ik hem rondom op een aanvaardbaar niveau heb.
Ik zie het maar als een wat langduriger project. Begonnen met de randen van de motorruimte.
De motorruimte zelf is netjes en houd ik regelmatig bij. De randen bij de koplampen stonden mij tegen.
De randen bij de scharnieren waren inmiddels ook niet meer toonbaar (althans in detailers normen)
Ingespoten met Poorboys APC 1:40 , en de echt vuile delen met Bilt Hamber Surfex 1:50
Nabewerkt met een goedkope schilderskwast. Hier en daar even met de doek.
Toen de Wolfgang fingermitts genomen, lijken veel op die van Dodo, maar dan licht groen en polishing.
Heerlijke dingen, mogen van mij in meerdere kleuren (Monello?) in het assortiment.
Niet geprobeerd, maar ze lijken mij de oplossing voor handgrepen en smalle stukjes.
De groene mitt met een beetje Finale, waar er wat ouder vuil zat of scherpe delen, even met de doek.
Afgenomen met wat Bilt hamber Surfex en toen de Collinite 845 met de hand.
De Jaguar is van binnen niet in de metallic lak van de buitenkant gespoten.
Aan de binnenkant zit een lak zonder blanke deklaag die qua kleur een beetje afwijkt.
De dikte van die lak ken ik niet, dus niet zo ver gegaan dat ook de krasjes er uit zijn.
Eindresultaat;
Hans