• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rejex, jullie meningen graag

:hippie Eindelijk kunnen de diehard carclean fans ook genieten van deze top sealend in mijn ogen,en is voor zeer veel doeleinde te gebruiken.....:-"

Nette prijzen Tim, via de clioclub krijgen we ook kortingen, maar dan ben je nog niet veel goedkoper uit dan wanneer ik het via het vertrouwde Carclean bestel.

Ik heb 2 laagjes Rejex op mijn Lm wintervelgen. Benieuwd hoe het de pekel en andere viezigheid gaat overleven. Rejex vond ik erg easy on-easy off!

Tim zei:
Rejex komt binnenkort in ons assortiment. We starten met Rejex 12oz en 16oz

De 12oz gaat € 16,49 kosten en de 16 oz € 21,99

Tim, kan je zeggen wat binnenkort is. Heb je hier al enig idee van.

addy zei:
Tim, kan je zeggen wat binnenkort is. Heb je hier al enig idee van.

4cba4627.webp

5652196e.webp

:rules

Ha kijk....we hebben 2 nieuwe Tim´s...:lol
Nee zonder gekheid mannen, bedankt voor de verwijzing. Ik hield het al wel in de gaten maar ik keek bij merkenoverzicht ipv nieuwe produkten. :)_[]
Dom, dom, dom. Dan weten we in ieder geval hoe het ervoor staat, nogmaals bedankt. :cool

Topic is opgeschoond en meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om de Rejex prijzen te synchroniseren met de nieuwe / aangepaste prijzen van de importeur.

De prijzen worden als volgt:

RejeX 12oz. € 15,99
RejeX 16oz. € 20,99

Wat ik mij afvraag is waarom dit product op de carclean site onder het kopje lakcoatings staat? waarom niet onder de sealants? HetDat is het namelijk,.... gewoon een sealant net als wolfgang. Tot en met het 12 uur curen onder droge omstandigheden aan toe.

Of is het van een andere orde?

Groeten GdV

Ik ga hem waarschijnlijk binnenkort wel aanschaffen. Asl het waar is dat het beschermd tegen vogelpoep.....Citroën lak is daar nogal gevoelig voor. Collinite, wolfgang maakt niet uit vogelpoep op de lak ,....twee dagen later heb je daar een etsplek. Dus zou mooi zijn als het waar is.

Awel als het dat niet is valt het in dit forum snel genoeg door de mand.

Als ik de gebruiksaanwijzing lees zie ik dat de 12 maanden al een idille is. Want voor het goede moet het om de vier tot vijf maanden. En dan kun je net zo goed wolfgang nemen.

Gdv

Ik heb ook een volvo 460 thuis staan en daar is een wielkast op bepaalde plaatsen verroest, je kunt het er zo al afpulken, helpt CorronsionX hierbij dan ook?