• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Renault Megane Scenic

Sharif

Detailing addict
22 jul 2012
125
62
Goedenavond,

Een Renault Megane Scenic gedaan.

Als 1e maar wat "voor" foto's van het interieur. Hoe zal ik het samenvatten, vies/veel zand/ overal vlekken op bekleding + dashboard en veel losse troep in de auto.

001-2.webp

002-1.webp

003-1.webp

004-1.webp

005-1.webp

En vieze sponningen:

006-1.webp

007-1.webp

008-1.webp

Als 1e maar flink gestofzuigd, met APC de sponningen behandeld, die knapten er flink van op, hier een foto;

009-2.webp

Toen de vlekken met een wat geconcentreerde verhouding 1:4 te lijf te gaan, wat op zich goed ging.

Voor:

010-2.webp

011-1.webp

Na:

013-2.webp

015-3.webp

Daarna auto afgespoeld, was op het 1e gezicht niet eens echt smerig:

018-2.webp

019-2.webp

Afijn, auto gewassen, gekleid (dit viel overigens reuze mee, bleef echt niet veel aan de klei hangen), en toen was er toch al beduidend meer glans:

024-1.webp

025-1.webp

Auto afgeplakt, gepolijst met hetzelfde als wat ik voor de Corolla van gisteren heb gedaan, dus oranje pad --> Monello Mezzo + groene Pad --> Monello Finish , daarna handmatig Techwax 2.0 + Carnaubawax er over en toen was ie klaar.

Hier de na foto's:

029-1.webp

030-1.webp

031-1.webp

032-1.webp

033-1.webp

034-1.webp

035-1.webp

036.webp

037.webp

Gr. Sharif

Op deze leeftijd staat ie er erg netjes bij :cool

Ik vond dat de voor-foto's nog meevielen....heb er al veel ergere gezien hoor .

Mijn buur heeft ook nog zo'n model en volgens hem staan daar zelfs geen krasjes op.........tenminste dat denkt hij want hij ziet er geen maar ik wel :lol

Net werk, alleen de pedalen en de rand in de mat onder de pedalen blijft zo lelijk. Heb je deze afgenomen met APC?

Verder complimenten!

Pepijn zei:
Net werk, alleen de pedalen en de rand in de mat onder de pedalen blijft zo lelijk. Heb je deze afgenomen met APC?

Verder complimenten!

Heb die wel afgenomen met APC , maar moet die binnenkort nog eens goed doen, het hele interieur met de extractor, die had ik nog niet, toen ik de auto gedaan heb.
Dus dan komen ze nog eens aan de beurt :)