• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Dodo Juice Home Brew Wax Kit

Met Rolf...
Had zelf ook het idee om nog wat te gaan spelen met geurtjes e.d. toevoegen, maar werd me al afgeraden...
Voorlopig ga ik deze home-brew dan ook laten voor wat ie is...
 
Volgens mij blijkt uit bovenstaande Home Brew-verslagen toch wel duidelijk de lol. Als je die er niet van in ziet, dan is het waarschijnlijk geen product voor jou ;)

Ik heb in ieder geval erg genoten van jullie verslagen. Dank!
 
De Home Brew Wax is aan het stollen.....

Foto-UUORDKDY-D.jpg


Heeft BTW qua kleur veel weg van de Monello Ibrido.

"Shaguars Groovy Wax"

Hartelijke groet,
Kees.
 
3 verslagen:

Op de carclean FaceBook:

Carclean.com zei:
De eerste drie mensen die straks een mooie en uitgebreide stap-voor-stap fotoreportage maken van hun Dodo Juice Home Brew Wax en deze op onze Facebook-pagina plaatsen, krijgen bij hun volgende bestelling een panel-pot van Dodo Juice naar keuze cadeau! Uiteraard moet de wax ook een Dodo-Like naam krijgen in de reportage. Bring it on!

:roll
 
Kreeg al heel snel een bericht van Tim nadat ik de foto's op Facebook had gezet. Bij mijn volgende bestelling krijg ik een panel pot Dodo Juice naar keuze.

Nogmaals bedankt Nicknameless voor je alerte opmerking. :)^

Morgen sinds maanden een middagje vrij dus op naar Berkel en Rodenrijs om mijn nieuwe bestelling op te gaan halen! :party:


Hartelijke groet,
Kees.

BTW. "Shaguars Groovy Wax" bevalt prima.
 
Ik weet ook nog niet wat voor naam ik er aan ga geven. :weetniet

Heb wel een ideetje als ik naar de kleur kijk.

- Turtle Wax
 
Topic is op slot en wordt binnenkort verwijderd, foto's werken niet meer.