• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Dodo Juice - Low on Eau Rinseless Wash

Heb gewassen met de Wookie van Dodo Juice en niet ondervonden dat ik het idee had dat er veel vuil achterbleef in de Wookie, maar die is ook groot. Volgende keer zal ik eens testen met een mf-wasmit en opletten of het vuil makkelijk uit te spoelen is.
 
Bedankt voor de review! Erg duidelijk en overzichtelijk. Voor mij zal een product als deze het nooit gaan worden. Ik was mijn auto omdat hij enigszins vies is, niet omdat er stof op ligt, dus voor mij zal een product als deze nooit wat gaan worden.
 
Nette review, altijd leuk!

Voor mij eveneens geen optie omdat ik nooit weet wat er eventueel net tussen het stof kan zitten, ik het ook gewoon laat zitten en ik dan al heel snel dan gewoon grijp naar het plannen van de reguliere methoden ;)
 
Als je de ramen net zo behandeld als de lak, dus wassen en drogen worden ze prima schoon. Nabehandelen met een glasreiniger is dus onnodig.
 
zo te zien red je een hele auto wassen ook wel met een halve emmer,
word het ook nog een stukje goedkoper van.
spray en wipe heeft trouwens niks met een RINSELESS wash te maken.
je zou elke detailingspray wel kunnen gebruiken als WATERLESS wash:-"
 
Waar ik benieuwd naar ben is hoe goed het vuil weer loskomt van een washmitt
Je gebruikt bij de Low onEau toch wel gewoon 2 emmers, dus een Low on Eau-emmer en een spoelemmer? Dan komt het vuil toch los in de spoelemmer, of bedoel je dat niet?