Dodo Juice Purple Haze Pro (Hybrid carnauba soft wax)
Het eerste wat mij opviel, was de eigenaardige geur. Deze ruikt een beetje naar zoethout, of naar die engels drop, je weet wel, die ronde gevuld met zachte kleurige vulling. Anders kan ik het ook niet omschrijven :weetniet
De 'oude' ruikt naar lavendel, oude omaatjes zeep of van die goedkope hotelzeepjes :-&
Niet echt mijn favoriete geur.
Het 2de wat me opviel, is dat de kleur(stof) veel minder aanwezig is. Ter vergelijk heb ik een 'oud' potje PH erbij gepakt.
Ook merk ik dat de 'oude' PH veel meer korrelt dan de nieuwe formule. Waarschijnlijk zal het te maken hebben met de nieuwe ingredienten zoals bestanddelen die uit de Dodo Juice Red Mist komen.
Omdat je glans niet zomaar krijgt, heb ik een degelijke voorbereiding gedaan:
- wassen wolfgang bath
- dap + light green + ssr2
- dap + wit + ssr1
- dap + zwart + dj lpl
- dap + zwart + pb bh
Dit omdat er hier en daar wat swirls zaten en ik wilde de oude waxlagen verwijderen om een eerlijke test te verkrijgen.
50/50. De wax 20 minuten laten drogen en afgenomen met een schone nieuwe Fantastic Fur
Conclusie:
Is die 20 euro meerprijs de moeite waard t.o.v. de 'oude' Purple Haze
Moeilijk te zeggen, de een wil een aparte sealent en wax, de ander wil het gemak van een AIO produkt, al kun je niet echt van een AIO spreken omdat de Pro geen cleaner bevat.
+
- carnaubawax en sealent in 1
- verwerkt makkelijk. easy on, easy off
-
- prijs, vergeleken met andere normale dodo waxen
- geur. je moet ervan houden
Bedankt voor het lezen. ^
Het eerste wat mij opviel, was de eigenaardige geur. Deze ruikt een beetje naar zoethout, of naar die engels drop, je weet wel, die ronde gevuld met zachte kleurige vulling. Anders kan ik het ook niet omschrijven :weetniet
De 'oude' ruikt naar lavendel, oude omaatjes zeep of van die goedkope hotelzeepjes :-&
Niet echt mijn favoriete geur.
Het 2de wat me opviel, is dat de kleur(stof) veel minder aanwezig is. Ter vergelijk heb ik een 'oud' potje PH erbij gepakt.
Ook merk ik dat de 'oude' PH veel meer korrelt dan de nieuwe formule. Waarschijnlijk zal het te maken hebben met de nieuwe ingredienten zoals bestanddelen die uit de Dodo Juice Red Mist komen.
Omdat je glans niet zomaar krijgt, heb ik een degelijke voorbereiding gedaan:
- wassen wolfgang bath
- dap + light green + ssr2
- dap + wit + ssr1
- dap + zwart + dj lpl
- dap + zwart + pb bh
Dit omdat er hier en daar wat swirls zaten en ik wilde de oude waxlagen verwijderen om een eerlijke test te verkrijgen.
50/50. De wax 20 minuten laten drogen en afgenomen met een schone nieuwe Fantastic Fur
Conclusie:
Is die 20 euro meerprijs de moeite waard t.o.v. de 'oude' Purple Haze
Moeilijk te zeggen, de een wil een aparte sealent en wax, de ander wil het gemak van een AIO produkt, al kun je niet echt van een AIO spreken omdat de Pro geen cleaner bevat.
+
- carnaubawax en sealent in 1
- verwerkt makkelijk. easy on, easy off
-
- prijs, vergeleken met andere normale dodo waxen
- geur. je moet ervan houden
Bedankt voor het lezen. ^
Laatst bewerkt door een moderator: