Edit; ooit begonnen als mini review. Aangevuld tot meer dan dat. Lees en verbaas u.
Bij een landelijke keten stonden de proefflesjes Glansprotector Totaal (GP) wel heel leuk geprijsd.
De aanwezige voorraad meegenomen zo'n 10 stuks dus totaal 500 ml.
Vandaag "in de pauze" eerst een tweetal gieters handwarm water over de smerige Jaguar.
Sinds oktober na een laagje schildpad alleen af en toe gewassen met Turtle Nano (don't be offended )
Eén miniflesje (50 ml) GP in een emmer handwarm water, gebruikt om af te spoelen.
De auto was dus in feite al schoon (voorzover dat kan zonder verdere voorbereiding) en de ergste koude was er af (door afspoelen en de zon)
Bij het wassen en drogen een redelijke sheeting, maar niet om over naar huis te schrijven.
Wel een beetje afstoting (ander woord heb ik even niet) ronde droge rondjes tussen voor de rest natte lak.
Op de droge auto even een nevel aangebracht met kalkvrij (gesmolten sneeuw) water
Resultaat naar mijn mening niet sterk.
Kostprijs; oke (aanbieding)
Geur; geen, heel zwak chemisch geurtje
Reiniging; niet getest (merk kent een aparte reiniger)
Overall; redelijk maar minder dan de schildpad Nano
Hans
Foto's van dak, kofferklep en deur. (kleurverschil door zon)
Bij een landelijke keten stonden de proefflesjes Glansprotector Totaal (GP) wel heel leuk geprijsd.
De aanwezige voorraad meegenomen zo'n 10 stuks dus totaal 500 ml.
Vandaag "in de pauze" eerst een tweetal gieters handwarm water over de smerige Jaguar.
Sinds oktober na een laagje schildpad alleen af en toe gewassen met Turtle Nano (don't be offended )
Eén miniflesje (50 ml) GP in een emmer handwarm water, gebruikt om af te spoelen.
De auto was dus in feite al schoon (voorzover dat kan zonder verdere voorbereiding) en de ergste koude was er af (door afspoelen en de zon)
Bij het wassen en drogen een redelijke sheeting, maar niet om over naar huis te schrijven.
Wel een beetje afstoting (ander woord heb ik even niet) ronde droge rondjes tussen voor de rest natte lak.
Op de droge auto even een nevel aangebracht met kalkvrij (gesmolten sneeuw) water
Resultaat naar mijn mening niet sterk.
Kostprijs; oke (aanbieding)
Geur; geen, heel zwak chemisch geurtje
Reiniging; niet getest (merk kent een aparte reiniger)
Overall; redelijk maar minder dan de schildpad Nano
Hans
Foto's van dak, kofferklep en deur. (kleurverschil door zon)