Hi iedereen,
Zoals meeste hieronder ons zoek ik altijd naar een betere/snellere manier om rotte klusjes te doen. 1 Van mijn toppers is banden reinigen en voeden. Na wat lezen op foria kwam ik uit op Tuffshine of de Mothers.
Ik heb gekozen voor de Mothers om volgende redenen.
- Zou compleet veilig zijn voor alle velgen (wat niet met de Tuffshine is.)
- Spray on Wipe off, dus ook te gebruiken om ze eens snel te poetsen.
- De prijs 7.99€ voor 710ml is wel goedkoop.
De borstel heb ik aangeschaft omdat een afwasborstel en apc toch niet dat was. Ik moet toegeven een goed bestede 5.99€ voor de borstel. Perfect in de hand, en geen spetters.
Even de beschrijving van de fles, je kan (leuk!!) kiezen tussen brede en smalle banden. Hier kan je de sproeier op aanpassen met een klikje.
Even een afb. van het internet gepikt.
Dus het eens eerst geprobeerd zoals beschreven, de band inspuiten, eventjes laten intrekken en dan afvegen met een propere doek. De band werk weer terug diep zwart en glom niets. Perfect voor eens een snel klusje. Enkel had ik het gevoel dat het vuil niet allemaal weg was. (bruin schuim bleef in de groeven steken.)
Even een 50/50 maar niet geheel duidelijk.
Dan maar geprobeerd op mijn eigen manier.
Eerst band inspuiten met het schuim - inborstelen - afspoelen. Zo blijven gaan tot wit schuim.
Band voor;
Inspuiten met het schuim (verdeeld heel mooi)
1- 2 - 3 - 4 - 5 maal inborstelen en naspoelen. (van links naar rechts)
5 keer EINDELIJK wit !
Voor mij een blijvertje. Voor de prijs en het gemak (geen gespetter, gedrup, veilig voor velgen)
Grtz
Zoals meeste hieronder ons zoek ik altijd naar een betere/snellere manier om rotte klusjes te doen. 1 Van mijn toppers is banden reinigen en voeden. Na wat lezen op foria kwam ik uit op Tuffshine of de Mothers.
Ik heb gekozen voor de Mothers om volgende redenen.
- Zou compleet veilig zijn voor alle velgen (wat niet met de Tuffshine is.)
- Spray on Wipe off, dus ook te gebruiken om ze eens snel te poetsen.
- De prijs 7.99€ voor 710ml is wel goedkoop.
De borstel heb ik aangeschaft omdat een afwasborstel en apc toch niet dat was. Ik moet toegeven een goed bestede 5.99€ voor de borstel. Perfect in de hand, en geen spetters.
Even de beschrijving van de fles, je kan (leuk!!) kiezen tussen brede en smalle banden. Hier kan je de sproeier op aanpassen met een klikje.
Even een afb. van het internet gepikt.
Dus het eens eerst geprobeerd zoals beschreven, de band inspuiten, eventjes laten intrekken en dan afvegen met een propere doek. De band werk weer terug diep zwart en glom niets. Perfect voor eens een snel klusje. Enkel had ik het gevoel dat het vuil niet allemaal weg was. (bruin schuim bleef in de groeven steken.)
Even een 50/50 maar niet geheel duidelijk.
Dan maar geprobeerd op mijn eigen manier.
Eerst band inspuiten met het schuim - inborstelen - afspoelen. Zo blijven gaan tot wit schuim.
Band voor;
Inspuiten met het schuim (verdeeld heel mooi)
1- 2 - 3 - 4 - 5 maal inborstelen en naspoelen. (van links naar rechts)
Voor mij een blijvertje. Voor de prijs en het gemak (geen gespetter, gedrup, veilig voor velgen)
Grtz