• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Poorboys World Natural Look Dressing, mooi op meer dan leder alleen

LS is echt voor leder bedoeld ,De NL is meer een rubber ,plastiek dressing ,ziet ook goed uit op leder trouwens maar wellicht zal de LS het leder ook echt voeden.
 
@Dennis, Bart,

beide bedankt. Ik zet hem op de lijst. Zodra de DAP is gearriveerd neem ik een volle portemonnee en lege kofferbak mee na B'hoek om met een lege portemonnee en volle kofferbak weer huiswaarts te gaan. :party:

Wat adviseren jullie om de LS mee aan te brengen: mv-doek, foampad, badstof doek etc?
 
Katoen, we hebben van die mooie Lake Country badstoffen pads binnen, zeer geschikt!
 
Hierbij wat foto's van het effect van Natural Look en de look na een paar weken met je arm in de deur.
Een paar weken geleden had ik o.a. de deurpanelen behandeld met Natural Look. Nu, een paar weken later, zie je duidelijk verschil tussen de delen waar de dressing verdwenen is en waar niet. Duidelijk te herkennen zijn 'de bekende elleboog' in de deur en ook de plek voor de handgreep, waar ik met de zijkant van m'n hand tegenaan kom om de deur te openen. Op de foto's misschien niet perfect te zijn, maar de ware spotter ziet het verschil. In het echt zie je het vooral als het licht er op een bepaalde manier op komt.

DSCN2801.jpg

DSCN2797.jpg

DSCN2800.jpg

DSCN2798.jpg


Inmiddels is alles weer behandeld. De onaangetaste delen zijn qua kleur en glans zo ged als gelijk gebleven, geen noemenswaardig veschil zichtbaar. De kale plekken zijn weer een geheel met de rest.
 
Ik wilde ook een kleine review van dit product schrijven.
Heb sinds augustus 2010 met auto regelmatig van binnen bijgehouden. Dit hield tot vandaag het volgende in:
- Zuigen(de auto):-"
- Stoffen
- Met Meguiars interior detailer alle plastic en kunstof delen.

Altijd een bevredigend resultaat behaald. Echter zat ik al een tijdje te kijken bovenstaand product.

Vandaag gebruikt en ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben! Ik hoop dat ik met onderstaande foto's ook andere kan overtuigen

Voor:
IMAG0268.jpg

IMAG0269.jpg


50/50:
IMAG0271.jpg

IMAG0272.jpg


Na:
IMAG0275.jpg

IMAG0276.jpg


Sorry voor de matige foto's. Weinig licht en een telefoon is niet ideaal.

Grootste vooruitgang is voor mij een vele diepere kleur. Glans is niet overdreven en het is ook niet vettig.
Perfect dus! Ben erg benieuwd hoe goed het blijft de komende weken en of het nog beter wordt naar meerdere behandelingen.
:cool:
 
Als ik de foto's zo bekijk wil ik meteen aan mijn fles gaan snuiven voor de geur :heart_eyes: