Vandaag eens de QD+ uitgeprobeerd van Poorboy's. Het is een detailerspray, maar zoals de naam al aangeeft een "plus" detailer spray.
Wat is nu de plus in deze detailerspray hoor ik je vragen? :-"
In deze detailerspray zit carnauba, het geeft dus een extra glans en wat bescherming.
Zoals je van Poorboy's gewend bent, is ook dit product ook in de zon te gebruiken.
Waar ik het dus het meest voor zal gebruiken en waar het voor mij echt ideaal voor is, dat zijn deursponningen en randen onder de achterklep en motorkap.
Hiervoor gebruikte ik altijd de Meguiar's Last Touch, op zich perfect spul, maar het kon beter.
Dit zijn altijd lastige plekken om te waxen en schoon te maken en te waxen. Ik spuit wat QD+ op een MF (eerst goed schudden om de carnauba goed te mengen) en neem die delen af
met de QD+, pak een schone en droge MF en poets het op tot hoogglans, klaar!
Het is natuurlijk ook gewoon te gebruiken als normale detailerspray op de hele auto, dan werkt zoals alle detailersprays, opsprayen, verdelen, droge residu afnemen met een droge MF.
Het kan ook gebruikt worden op chrome e.d. en alle soorten velgen.
Het is in mijn ogen echt een aanrader en dit is dus voor mij een mooie aanvullig aan mijn groeiende assortiment. :ja