Hey
Pietaah ; Ik heb die nieuwe spiderpad al. Die kon je al afnemen op de SDD. Ze lagen daar ook op tafel. Allemaal kleuren, in 2-verpakking.
Er was ook een setje als dagaanbieding, waarbij je voor €11,50 ofso een flesje S20 en een 145mm Spiderpad kreeg.
Ik dacht eigenlijk dat dit setje een zelfde spiderpad had, die zwart/witte waar de randen bij mij beginnen af te brokkelen na 1 auto, maar zag dat er een blauwe/paarse bij zat.
Dit was een pad die helemaal uit foam bestond, dacht ik, zonder day harde zwarte stuk. Daarbij was de rand afgerond en niet scherp.
Pietaah;n430209 zei:
Hij vertelde mij ook dat ik na de S3 het beste de S30 kon afschalen. Dat was voldoende.
Hij vertelde mij juist dat S3 is gecombineerd met de S40 om zo dus de zelfde correctie te behalen, maar met een mooiere finish. En dat dus in 1-stap.
Ook vertelde hij mij dat de S20 ook super is op zachtere lakken. Hierbij pak je dus geen Spiderpad, maar een Foam Waffle Pad.
Hij gebruikte de 3-in-1 Backingplate en zette er zó een die grotere foampad erop.
Hij had last van sticky paint op zijn paneeltje en switchte toen over naar die Foam Pad. Alles alsnog weg.
EDIT: Ooh, wat betreft het finishen met de S20; Hij gaf bij mij ook aan om na de corrigerende hit de machine op een lage stand te zetten en nog even door te werken om te finishen tot hoogglans.