Oetger;349829 zei:Zo op het oog is het een zelfde pot in een ander kleurtje.
Ruikt het ook naar kokos ?
Brand CHIEF
Quantity 1 piece(s)
Type Cleaning Wax
Material Wax + silicone oil + silicone resin + surfactant + petroleum solvent
Color Light Color
Capacity 180g
Function Car polishing, prevent the paint from aging, ultraviolet-proof; Keep your car lustrous
Dibbuz;349837 zei:Zou het niet zo kunnen zijn dat de Chinezen de verpakking hebben gekopieerd? Chinezen verzinnen weinig zelf maar maken wel echt alles na.
Dibbuz;349863 zei:Ik vind het wel behoorlijk gokken wat je doet, zonder hard bewijs (en dat is niet hetzelfde geurtje) zou ik zulke harde bewering niet durven doen. Een geurtje zegt niet echt veel of het ook hetzelfde product is. Geur is gemakkelijk toe te voegen.
Er zijn natuurlijk altijd een aantal standaard ingrediënten die gebruikt worden waardoor het snel lijkt alsof het hetzelfde product is.
Dat je weet dat de Chinezen ook voor jou die wax kunnen maken is leuk en aardig maar dat zegt niet dat Sonax dat ook heeft gedaan.
Er staat duidelijk op de verpakking "made in Germany" en dat zou nogal een giga deuk in je merk komen als dat niet zo zou zijn en zulke dingen komen vrijwel altijd een keer naar buiten.
Lijkt mij dat Sonax dat risico zeker niet wil nemen.
Suzuki;351281 zei:Zeer verstandige taal, nooit "te ver achteruit kijken" de tijd tikt door en 5 jaren is lang in de techniek, dus wachten we even een detailproject met Sonax af.