• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Wolfgang Füzion Estate Wax Nieuwe beadingshots op pag 3!

Peter Jansen zei:
Wat moeten de buren wel niet denken als je in het donker foto's van je auto staan te maken?

je moet eens weten hoe mijn overbuurman keek toen ik in de pisregen naar buiten ging om 23.45u, mijn auto onder een lantaarnpaal reed, een paar vluchtige foto's met flits maakte van m'n dak en motorkap, en vervolgens de auto weer op z'n originele plek zette....

al dit om de beading van sealant na 3 maanden aan te tonen; voor mij van levensbelang op bepaalde momenten en voor sommigen volstrekte waanzin :D
 
glad glad glad glad dat die auto is:heart_eyes: ,had ik al gezegd dat die auto glad is?:D
baby billetjes zijn er grof bij
 
gezien de prijs schat ik in dat het alleen op bestelling gaat, maar wellicht dat Tim hierover meer kan vertellen?
 
tinus zei:
gezien de prijs schat ik in dat het alleen op bestelling gaat, maar wellicht dat Tim hierover meer kan vertellen?

Is normaal gesproken standaard op voorraad. Er komen een paar exemplaren binnen, als het goed is donderdag of vrijdag.