• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: Wolfgang Füzion Estate Wax Nieuwe beadingshots op pag 3!

Moet er maar meer ingekocht worden :D

Dennis, je moet eigenlijk je onderschrift ff aanpassen... want zie de Wolfgang er niet tussen staan :weetniet ;) gezien het feit dat je er zo blij mee bent..
 
er waren zeker nog 3 potten over NADAT de bestelde potjes al waren ingevuld?

:party: iedereen aan de Fuzion!
 
tinus zei:
:party: iedereen aan de Fuzion!
doe mij dan ook maar een pot, als jij betaald:D

ziet er een heel goede wax uit, maar toch net boven men budget vrees ik, anders vrees ik dat het gat in men hand, groter gaat worden dan men hand zelf :D
 
Ik weet niet waarom maar ik denk dat ik toch eerder de SN 2.0 aan zou schaffen. Niet door mijn ervaring maar puur op het gevoel. :D

De resultaten van de wax zien er in ieder geval wel goed uit! :)
 
supernatural is ook een toppertje denk ik (geen ervaring mee, alleen verhalen):heart_eyes:

Ik moest van Tim deze wax kopen, anders zou hij boos worden.... 8o 8-o

Nee, ik heb dan alles van Wolfgang (oja, de pre-wax polish enhancer wil ik ook nog) en dat lijkt mij wel een mooie combi om een stap hoger in het segment te gaan.
 
De wax is van 25 januari van de meeting. De wagen was echt vies door het miezerweer en dan toch nog zulke beading, geweldig!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dennis je zegt dat je hem meteen kan afnemen.
Maar haal je er niet meer uit als je em een uurtje laat kuren?
 
Er staat duidelijk op het potje:gelijk afnemen, heb zelfs contact gehad met Wolfgang hierover maar dat klopt echt. Heeft dus geen extra nut om een uurtje te curen.
 
Je kan hem direct afnemen ,maar dit is niet echt nodig. Of het beter is om hem er op te laten zitten durf ik niet zeggen.

Ik heb hem zaterdag voor het eerst gebruikt ,2 lagen ,eerste laag direct afgenomen en de 2de laag heb ik laten zitten totdat ik rond de wagen was geweest met waxen.
Voor het afnemen maakte het niets uit. Ultiem makkelijk. Ook het opbrengen is een droom ,geweldig makkelijke wax.

En hij ruikt geweldig..!

EDIT : Maakt dus niets uit ;)
 
We komen gelukkig tot dezelfde conclusie :D
Echt supermakkelijk aanbrengen en afnemen inderdaad.