• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reviews

Giltix

Detailing chief
9 okt 2017
311
75
25
Limburg
Hoi,

Ik maak wel eens vaker wat reviews, zodat ik help andere consumenten een zo duidelijk mogelijk beeld te geven over het betreffende product. Helaas zie ik tot nu toe geen enkele revieuw verschijnen in de lijst van de producten waar ik deze opgesteld heb.

Is dat correct? Anders weet ik niet precies waarvoor ik het doe, als toch niemand ze ziet :p
 
Daarnaast zie ik overal weinig reviews meer terug. Ondanks dat de website zegt dat er wel reviews zijn laat de productpagina ze niet meer zien.

Bijvoorbeeld deze: https://www.carclean.com/nl/foamed-wool-5-5-cutting-pad.html Op de pagina geeft hij aan dat er 5 reviews zijn.
Klik je dat aan, dan kom je vervolgens onderaan de pagina. Daar wordt aangegeven dat ik als eerste een revieuw kan schrijven. Is dit een bug of?
 
Same here, ik heb onlangs een review geschreven en zag dat ze er een paar dagen later nog niet stond.
Ben dan maar opgehouden.
 
Ik vermoed een bugje, de geschreven reviews zijn er wel hoor. We duiken er even in.

Ze worden alleen niet direct getoond. Kan soms enige tijd tussen zitten.
 
Jazeker, alleen een hele periode niet. Dus vandaar dat ik je alsnog even antwoord gaf op je vraag, omdat je je afvroeg of het een bugje is ;)