• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rients stelt zich voor

Rients Dijkman

Detailing rookie
6 nov 2011
6
0
Hallo allemaal,

Ik lees inmiddels al weer een hele tijd mee op dit forum, en heb zodoende erg veel geleerd over detailing, en vond het nu wel eens tijd om mij voor te stellen.

Mijn naam is dus Rients, 21 jaar en woonachtig in de omgeving van Leeuwarden, Friesland.

Inmiddels al weer 3 verschillende auto's gehad, waaronder 2 Volvo oldtimers, en een Daihatsu. Zoals zoveel forumleden ben ook ik begonnen met het 3 stappen plan van Meguiars, in een jaar tijd is de collectie aardig gegroeid:love , beste aankoop tot nu toe was de DAP 500. Resultaten die je hier mee bereikt zijn niet te vergelijken met wat je met de hand kunt doen8-())

Momenteel rij ik ook weer in een Daihatsu, een cuore uit eind 2003 met 66000 km op de teller.

cimg1365.webp