• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Riwax black & white

Kevve

Detailing rookie
29 feb 2012
72
0
Ik heb hier een fles black & white tiger spray staan van Riwax.
Mijn vader had dit gekregen op het werk.
Nu mijn vraag is eigenlijk simpel. Waarvoor dient dit?
En ik meen hier nogal slechte comments te hebben gelezen van Riwax.

Als ik een beetje via google zoek dan kom ik erop dat het een nevelspuit/verstuiver is. Verder krijg ik geen resultaat.. :weetniet

Zo te zien een algemene pompsverstuiver.
Je zou kunnen gaan gluren of je er een einstukje op kan zetten zodat je er mee kan foamen

IbizaSigno zei:
Als ik een beetje via google zoek dan kom ik erop dat het een nevelspuit/verstuiver is. Verder krijg ik geen resultaat.. :weetniet
Als ik via Riwax zelf keek kwam k er ook, maar ze zetten er verder niets bij :-"
Ik zal het eens moeten testen(natuurlijk wel niet op de wagen:-b )

Ik zie niet in waarom dit kwaad zou kunnen op de wagen .......hangt ervan af wat je in de sprayer doet natuurlijk. :-d
Ik neem aan dat het hier over een lege sprayer gaat? Of kwam de sprayer gevuld met iets waarvan je niet weet wat het is? :weetniet
Dan zou ik het inderdaad niet op de wagen gebruiken....:no

Kan je vader niet gewoon vragen aan de gever wat de sprayer bevat? :weetniet
Ik gok op velgenreiniger...:ja

Denk het niet want ik vroeg het hem, was een promotor die het bij hen in de garage heeft gebracht al promopak om te testen thuis..
Deze heeft er natuurlijk wel niets bij vermeld:|~*

Waarschijnlijk weet die dat wel(hoop ik toch:lol ), maar hij heeft er natuurlijk wel niet bij vermeld welk product in de bus zit:no
Achja zal het eens testen op iets dat geen kwaad kan ofzo.. we'll see:-d

Ik ben laatst zo'n opzetstukje tegen gekomen om van een normale drukspuit een foamspuit te maken. Maar ik krijg het niet meer gevonden. Wie wil me helpen,^^