• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

RMW stelt zich voor

RMWessels

Detailing rookie
20 feb 2011
7
0
Hallo allen,

Bij deze ga ik mij ook voorstellen. Mijn naam is Michel, ik ben 21 jaar jong en ik ben inmiddels al een aantal maanden aan het rondlezen op het forum en een ander, Engels, detailforum.

Ik rijd inmiddels in mijn 3e auto, een zilvergrijze Audi A3 uit 2000. Mijn andere 2 auto's zijn helaas gesneuveld.. :)

Mijn Audi is ook mijn trots, en ik was deze wekelijks en ben veel bezig met hem zo mooi mogelijk houden. Tot een korte tijd geleden deed ik mooi mijn eigen ding, en was een auto wassen gelijk aan je auto goed verzorgen, daarnaast en waxxen met een schildpad wax was "overbodige luxe". Ik ben inmiddels al van dat standpunt afgestapt, en heb mijn auto een klei behandeling gegeven. Op het moment ben ik aan het kijken welke producten ik wil gaan gebruiken, ik ben fan van het simpele en minimalistische design van PoorBoys World, dus ik verwacht dat mijn eerste bestelling uit producten van PB zal bestaan, met natuurlijk wat speling hier en daar.

Nou is mijn eerste vraag.. mijn lak is metallic zilver. Ik wil graag een diepe, "wet-look" glans. Nou ben ik rond aan het lezen geweest, en ik ben uitgekomen op 2 producten van PBW voor de uiteindelijk wax.

Deze producten zijn de volgende:
-PB White Diamond
-PB Natty's Paste RED

Heeft de White Diamond een duidelijke toegevoegde waarde op een zilvermetallic auto? Is het een waardevolle extra stap, of is het een luxe die alleen iemand opvalt die weet dat het aanwezig is?

En daarnaast gebruik ik altijd "bumper zwart". Nou heb ik gekeken naar een product dat blijft zitten nadat het heeft geregend, en ik vraag me af of PB Trim Restorer een goed product is, of wordt mij een ander product in deze categorie aangeraden?

Met vriendelijke groeten,

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

En de foto's. Ik heb inmiddels de voor & achterlichten vervangen, en de stickers e.d. van de achterklep verwijderd.

Hallo Michel,
Welkom op het forum!!
Stuur gewoon ff een mailtje naar carclean(niet het forum maar de site met produkten dus)met jouw wensen en ze zullen je zeker snel helpen.
Zet de vooropgestelde lijst op dit forum en vraag dan aan de anderen wat zij ervan vinden,dan weet je gelijk of je goed zit!!:-b

Groeten Danny