• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Robert stelt zich voor.

RobertRvZ

Detailing trainee
6 mei 2018
13
45
28
Otterlo
Zojuist aangemeld en bij deze mijn voorstelronde.
Ik ben Robert, 22 jaar oud, BMW liefhebber en werkzaam als automonteur.
M’n eerste auto was een E90 318i van 2007. Paar dingen aan veranderd (330i demper, eibach verlaging en 330i roosters in de bumper)

10zb6gh.jpg


Na een jaar en 4 maanden de auto ingeruild op een jongensdroom, een E46 M3 van 2003.
De auto gezocht op zijn originaliteit en dat ook zo gelaten uiteraard.

2s7fjig.jpg


De auto 29 december 2017 te koop gezet omdat ik rustig aan op zoek ging naar een opvolger. Tenminste... dat was de bedoeling. Dat de auto binnen een dag verkocht zou zijn had ik niet verwacht. De auto afleveringsklaar gemaakt en zaterdag 6 januari afgeleverd aan de nieuwe eigenaar.

Begin februari een opvolger gevonden, precies wat ik zocht. Een E91 325i van 2012 in Individual Azurite Black. De 18 inch velgen voor een set 19 inch BBS velgen vervangen. Verder geen plannen, alleen rijden en netjes houden.

2ykkldf.jpg


Poetsen is dan ook geen straf. Poetsen... voor zover het poetsen te noemen is. Onlangs de auto gewassen en met klei behandeld en daarna met een snelwax ingewreven. Ik heb nog nooit een auto machinaal gedaan. Maar dat staat wel in de planning voor deze. Op de donkere kleur is veel zichtbaar en ik wil dit graag zelf proberen. Vandaar ook mijn aanmelding om mij verder te kunnen verdiepen hierin. De juiste methode en middelen. Ik heb beschikking over een Dap 900 machine welke ik kan lenen van iemand dus daar ga ik me eens even in verdiepen.

Mochten mensen tips of adviezen hebben zijn deze van harte welkom!

Groeten Robert
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en Eendje
Hoi robert,

Mooie collectie auto’s! Zeker de M\\\3. Ik heb er ook 2 jaar in mogen rijden totdat de bodem van m’n spaarrekening in zicht kwam. Maar wat een beest! Heerlijk!

Je kan je hart ophalen hier. Ik heb al veel BMW’s voorbij zien komen!

Have fun!
 
Bedankt iedereen!
Later deze week haal ik de poetsmachine even op om te kijken wat er allemaal bij zit.
Dan kan ik ook gelijk uitzoeken of het wat is, of het geschikt is voor mijn doeleinden.
 
Dank je! Ik weet waar de poetsmachine ligt (bij een oom) maar nog geen tijd gehad deze op te halen. Tijd te kort is een beetje het probleem haha.
Ik weet in ieder geval dat het een DAP 900 is met ik meen Monello poets spullen.

Zeker jammer, 2 jaar en 9 maanden van genoten. Maar ik was zoekende naar een praktische auto. Gelukkig heeft de M3 een goed baasje gekregen.
Was wel echt een geweldige machine om in te rijden! Vermogen in overvloed, heerlijke sound en perfecte looks.
Gelukkig hebben we de foto's nog :)

IMG_7632.jpg
 
  • Leuk
Reactions: M3fan en Eendje