Artikel "feedback"

RobertRvZ

Detailing rookie
6 mei 2018
6
5
15
22
Otterlo
Hallo Poetsers,

Ik heb me kortgeleden aangemeld op dit forum, aangezien hier de juiste kennis aanwezig is.
Kort samengevat: Poetsen mag ik graag maar mijn huidige auto kan wel een polijstbeurtje gebruiken. Ik kan dit laten doen maar het zelf doen lijkt mij ook leuk.
Nu heb ik van een familielid de poetsspullen in huis gehaald en even bekeken wat het allemaal is.
Als ik mijn uitzoekwerk juist gedaan heb moet het hiermee gaan lukken.
Hieronder een afbeelding met wat het allemaal is. Mochten er nog mensen met adviezen zijn op het gebied van de producten zijn die natuurlijk welkom, ik ben tenslotte ook maar een leek die het wil gaan proberen ;)

Ik denk dat er op het forum ergens ook wel een plan van aanpak staat voor hoe te werk gaan met deze producten in combinatie met de machine :)

Het betreft een DAP 900 machine met de op de afbeeldingen getoonde producten. Als ik het polijsten ga doen bestel ik wel even nieuwe pads voor op de machine.

Alvast bedankt voor het lezen/reageren.

Groeten Robert

20180517_183159.jpg
20180517_183223.jpg
20180517_183234.jpg
20180517_183253.jpg

Marcel1973

Detailing guru
Tester of Bling
9 mei 2016
1.611
1.204
148
44
Nuland
Hoi, ik neem aan dat de spullen toch niet over de schutting zijn gegooid, maar je wel een beetje uitleg hebt gehad??:p

Volg de tip van @nicknameless en je komt een heel eind. Enne nieuwe pads... het lijkt geen overbodige luxe :innocent:

Succes!! Gewoon vooraan beginnen, komt het vanzelf goed.

m@rio

Detailing guru
18 jun 2015
1.966
1.518
145
Een paar nieuwe pads kopen, voor zowel de grote- als de kleine backingplate, kan geen kwaad. Een product als Gyeon Prep of Nanolex EX is aan te raden, met deze producten kan je na het polijsten het plaatwerk ontvetten alvorens een LSP aan te brengen.
Ik neem aan dat je de juiste producten voor de voorbereiding al wel in huis hebt?

RobertRvZ

Detailing rookie
6 mei 2018
6
5
15
22
Otterlo