stimpy68 zei:Niet geheel onbelangrijke vraag vind ik: hoe vaak denk je 'm te gaan gebruiken?
Dat zeg je me nu!:-&freddyevo2 zei:Ik heb zelf ook de Flex L3403 VRG Rotary^
Ook bij mij is de Flex XC 3401 VRG in de bestelling (via m'n werkgever, voor inkoopsprijs )
Heb nu ook al de DAP900, maar om een of andere reden staat het me tegen om deze te gebruiken. Puur gevoelsmatig vind ik 'm iets te zwaar, of is de gewichtsverdeling niet helemaal goed. Ik hoop dat dat met de excenter van Flex beter gaat.
Down Town zei:Voor het nieuwe seizoen gun ik mezelf een extra rotary.
Na wat speurwerk is mijn interesse gewekt voor een Flex PE 140-2 (150).
Zijn er mensen die deze in gebruik hebben/ervaring mee hebben?
Mogelijks zijn er nog alternatieven, daarom mijn criteria:
Lichtgewicht
Stabiliteit
Budget €400,-
Gebruik met 5,5 tot 7,0 inch pads.
Dank voor uw input.:rules
Uiteraard kan de ervaring persoonlijk zijn alleen is de Flex niet lichter dan de Festool.quido zei:Mijn voorkeur gaat naar de "Flex" deze is handiger en lichter als de festool, als je hiermee je dak bewerkt merk je direkt het verschil. Je hebt er een betere grip aan en de flex was duidelijk stiller, moet er wel bij zeggen dat de festool al enkele jaartjes oud is
De festool loopt gemakkelijk warm. Al bij al de voorkeur gaat naar Flex.
De vraag is wel hoe dikwijls je hem gaat gebruiken, je hebt da "DAP 900pro rotary" als alternatief voor 99€:-"
Hij is zonder twijfel iets zwaarder maar de Flex 3401VRG heeft een betere gewichtsverdeling. Hierdoor ligt de machine beter in de hand en heb je totaal geen last/erg in dat de machine zwaarder is.rodders zei:Als je een dap zwaar vindt dan gaat het met de flex zeker niet lukken. Okay je neemt hem anders vast maar hij is toch nog een stukje zwaarder.
quido zei:Ik heb onlangs met de twee toestellen kunnen werken, de Flex en Festool.
Mijn voorkeur gaat naar de "Flex" deze is handiger en lichter als de festool ... moet er wel bij zeggen dat de festool al enkele jaartjes oud is ... De festool loopt gemakkelijk warm.