• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

rover75

rover75

Detailing rookie
10 jul 2008
51
0
Hallo Allemaal,
Ik ben Allan en heb een rover 75 wedgewood blue, zoals op de foto van afgelopen zaterdag 5 juli 2008.
Mijn hobbie is uiteraard Rover en sinds ik deze Rover heb ook poetsen !
Ik hoop nog heel wat te leren op dit forum en aan jullie zal het zeker niet liggen, zoals ik het al beleefd heb afgelopen zaterdag.
Grote klasse !
 
Hoi Allan, welkom op het forum.
We hadden elkaar al op de detaildag gesproken en ik heb met stomverbazing mogen horen wat het vervangen van je v snaren mag kosten. Wat een waanzin!

Fijn dat je je ook geregistreerd hebt.
 
Ah, jij was dat dus.... Vroeg me HIER al af van wie die mooie 75 was. Chique wagen hoor! :cool:

En uiteraard van harte welkom op het forum! Veel plezier hier. :cool:
 
Welkom welkom Allan.....

Zag je ook continu aantekeningen maken op de 5de....
Is er een beetje een compleet verlanglijstje uitgekomen ?

In ieder geval veel plezier hier op het forum....
 
Hallo Allemaal,
Nogmaals dank voor alles en ook jullie hulp op zaterdag 5 juli j.l .
De aantekeningen waren voor de spullen, die ik ook wilde hebben en
wat je wanneer moet doen.
Inmiddels zijn mijn dozen met spul erin behoorlijk zwaar geworden en mijn portemonee licht.
Deze laatste zal dat ook wel blijven, want het onderhoud van een Rover75, wat
al ruim 30 jaar mijn hobby is, is niet bepaald goedkoop
Ik heb inmiddels ook vijf verschillende waxen, waaronder ook een van SwissVax, waarvan Tim helaas nog geen retailer is, die ik uit ga proberen op
mijn lichte auto.
Ik ben er intussen wel achter, dat het resultaat op een lichte auto niet
zo spectuculair is als op een donkere, maar je ziet wel veel minder de
beschadigingen.
 
Zeg Allan, we verwachten natuurlijk nog wel een uitgebreide fotosessie van je auto hè... :grinning:

Eén fotootje waar hij niet eens helemaal opstaat voldoet niet hoor! ;)
 
Ik ga eraan werken, maar ik weet ook niet hoe ik ze hierop kan krijgen.
Dat is voor mij nog steeds apakadabra !
 
Foto's uploaden

Je gaat naar www.imageshack.us

Klikt op "bladeren" (aangegeven met 1) en zoekt de foto op in de computer en klikt ok.

Daarna klik je op "host it" (aangegeven met 2) De foto gaat nu uploaden.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


Als de foto is geupload scroll je helemaal naar beneden en copieerd de omcirkelde link.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Deze copieer je, in het berichtenvenster van dit forum klik je het icoontje aan dat omcirceld is op de volgende afbeelding, en plakt de gecopieerde link tussen de haakjes zoals aangegeven op de afbeelding. En posten maar :party:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Voor complete fotoshoots zou ik een account aanmaken bij bijv. www.picturetrail.com
 
Perfect uitgelegd!


Als je geen album wilt aanleggen maar even een paar foto's wilt posten kun je ook gratis Shelluploader even installeren.

http://ww3.asdf17.com?kwrf=http://su.asdf17.com/smallss.png

Handige kleine tool om met een muisklik foto's te uploaden naar het web, gewoon vanuit de map. Rechtsklikken op de foto (of meerdere geselecteerde) en voor "Shelluploader > Imageshack" kiezen. That's all. Dan net als hierboven aangegeven het linkje kopiëren naar het forum. :cool:
 
Het programma'tje van Sven doet precies hetzelfde als mijn uitleg, alleen via een programma'tje voor pc. Ik heb zelf ook een mac en doe het gewoon via de website van imageshack. Dat staat dus helemaal los van het besturingsysteem.

Enige voordeel van dat programma'tje is dat je meerdere foto's tegelijk kunt uploaden.