Dat lassen en afdraaien heb ik vroeger ook eens laten doen op een setje. Je blijft het steeds zien! En redelijk duidelijk ook.
Just sayin’
Ik snap je niet @RoyR , je wil de beste deal, maar een tank benzine wil je er niet aan spenderen? Op detail niveau zitten we hier te muggenziften over hoeveel shampoo, welke doek, verschil in bescherming maar je denkt wel serieus na over een beschadigde set wielen opknappen ipv een mooiere set te kopen, ik ben je ff kwijt.
Maak er een leuk dagje van met je vriendin of je pa, stop 2 keer voor een lekker broodje onderweg en rijd tevreden terug naar huis met de velgen die wil, in de staat die je wil, binnen de door jouzelf gezette termijn...simpel toch?
Je rijdt niet voor niets diesel, misschien kan @M3fan eerst eens kijken of de velgen netjes zijn, combineer je een ritje met een bakje koffie bij hem en neem je een paar lekkere Vlaamse frieten er Viola
Morgen richting Rotterdam deze velgen ophalen. Nieuw in doos.
Ik wilde het liefst ergens door de week de set ophalen. Zodat ik ook even lang Carclean kon rijden. Maar dat lukte helaas niet.
Geduld is een schone zaak