Ik snap dat je zuinig bent op je nieuwe velgen, maar is zoveel bescherming niet een beetje overkill?Zaterdag en zondag velgen in de Gyeon RIM + Cancoat zetten.
Vrijdag velgen nog extra beschermen dmv Soft99 Fusso Coat.
Ik heb destijds voor mijn vorige auto Foliatec lak gebruikt (ook 2 componenten). Deze kwam in blikjes en heb ik met behulp van een weegschaal maar deels aangemaakt. Ik heb volgens mij een kwart of een derde gebruikt voor alle klauwen. 2 Jaar later heeft een vriend van mij de lak gewoon kunnen gebruiken, eveneens met weegschaal de gewenste hoeveelheid aangemaakt. Heeft er 5j op gezeten zonder enig teken van slijtage.@RoyR waarmee ga jij de remklauwen lakken?
Ik heb het zelfde gepland maar twijfel nog tussen Hammerite en speciale remklauw verf.
Remklauw verf is 2 componenten lak en ik wil lekker op mijn gemak 1/2 wielen per keer aanpakken, geen idee hoelang de 2 componenten lak houdbaar blijft nadat deze aangemaakt is.
@RoyR - Lekker bezig, Roy.
Vette velgen, maar ik denk dat ik zelf nooit van deze gevoelige-zie-je-alles-op-velgen zal nemen. Of valt dat wel mee als je er Rim op doet?