En die opmerkingen van de wederhelft hoe lang iets nog duurt, alsof het nooit begrepen wordt.
En die opmerkingen van de wederhelft hoe lang iets nog duurt, alsof het nooit begrepen wordt.
Maar dat zie ik dus bij elke wasbox.Ook mooi die "STOP - (krediet loopt door)"Alsof de gemiddelde Nederlander ooit eerder zal stoppen dan het maximale wat eruit komt..
Chique ding, hier kennen ze alleen volle bak water en borstelen en daarna met osmose knallen.
Buitengebied he, heb je die chique dingen niet![]()
Mensen hier wel eens hun auto stoelen gedemonteerd? Ik zat eraan te denken om de voorstoelen eruit te halen. Zodat ik overal goed bij kan. Maar ben bang voor storingen. Of in het ergste geval. Een uitklappende airbag
Mijn voorstoelen hebben trouwens wel stoelverwarming met massagefunctie... Extra voorzichtig zijn?
Bekijk bijlage 124923
Ook mooi die "STOP - (krediet loopt door)"Alsof de gemiddelde Nederlander ooit eerder zal stoppen dan het maximale wat eruit komt..
Heb eronder gekeken en al gestofzogenAls je ze er niet uit haalt zal je het nooit weten![]()
Heb eronder gekeken en al gestofzogen![]()
...Mensen hier wel eens hun auto stoelen gedemonteerd? Ik zat eraan te denken om de voorstoelen eruit te halen. Zodat ik overal goed bij kan. Maar ben bang voor storingen. Of in het ergste geval. Een uitklappende airbag![]()