• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[RoyR] Poetsmiddelen / Detailing / Accessoires Collectie

Netjes! Mooie uitgebreide collectie. Alleen.. Ik vraag mij wel af hoe praktisch dit is. Dit lijkt mij in huis te staan ergens? Sleep je dan altijd al je spullen naar buiten als je de wagen gaat wassen of detailen?
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@M3fan dit staat thuis op de rommel kamertje...

Als ik mijn auto ga wassen. Pak ik de tas in wat ik nodig heb. Emmers naar beneden (in de winter vul ik ze onder de douche).
 
Laatst bewerkt:
@M3fan dat kan inderdaad ook!
Maar heb hier geen garage. Wel een schuur. Maar daar is het in de winter weer te koud om deze spullen op te slaan. Dus dat zou betekenen dat ik bijna alles weer in huis kan slepen...

Voorlopig laat ik het even zo staan.
 
  • Leuk
Reactions: M3fan
Zo, na ruim 2 jaar, eindelijk dit topic weer eens geüpdatet!!!
Ook direct de collectie thuis opgeruimd, geordend, en gefotografeerd.
Ik denk dat dit ook de laatste keer was, wat een werk zeg. :eek:

Alle producten en foto's staan in de 1e post van dit topic!
Mocht iemand vragen hebben, of een foutje zien, laat het me weten!
 
Mooie collectie. Daar kan ik alleen van dromen denk ik. Maar gebruik je al deze producten wel en op hoeveel autos doe je dat. Gewoon uit nieuwsgierigheid
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Mooie collectie. Daar kan ik alleen van dromen denk ik. Maar gebruik je al deze producten wel en op hoeveel autos doe je dat. Gewoon uit nieuwsgierigheid

Nee. Ik heb genoeg spullen staan die ik misschien 1x heb gebruikt, of soms nog nooit.
Maarja, dat is de verslaving he :laughing:
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Weet je wat het is. Een korte tijd geleden zou ik zeggen: Deze man is gek, een collectie van paar duizend euro. Nu zeg ik: Deze man heeft een collectie waar je u tegen zegt.
 
  • Grappig
Reactions: RoyR
Hmmm... lastig. Ik lees dat PB Prof Polish niet veel doet met verweerde dakrails. Misschien even compound van Gyeon even proberen
 
Punt is dat de verwering onder het beschermlaagje zit en wanneer je dat beschermlaagje weg gaat halen dat het nog harder gaat oxideren . Prof polish of finale gaat idd niet een wereld verschil maken maar das wel veilig