• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Roy's Audi A1

Dankjewel! vindt het zelf ook heel erg geslaagd.

Kwa polijsten is het wel wat behelpen omdat ik met een relatief milde combi moet gaan werken op de wrap om het niet kapot te polijsten. Wel gevraagd aan de wrapper wat het beste is die adviseerde me ook om met milde middelen op de wrap te gaan werken.
 
Afgelopen zaterdag bezig geweest met Autoglym extra gloss protection. Het aanbrengen ging relatief simpel en heb het een poos laten inwerken op mijn auto 1/1,5 uur om precies te zijn. Vervolgens uitgepoetst wat heel eenvoudig ging omdat het niet al te dik was aangebracht maar de glans was prachtig. Helaas was het donker dus de foto sessie heeft zich beperkt onder een tankstation:joy: Ik ben persoonlijk heel erg benieuwd naar de beading van het product.

Iemand al ervaring met dit product kwa standtijd? Kwa reflectie ben ik erg tevreden over het product.

IMG_3056.JPG