Tijdens de eerste mooie dag van het jaar dit werkpaard eens aangepakt.
Auto is van een oude buurman en wilde er terug een beetje glans in.
Dit was ook de 1e auto die mijn vriendin mee heeft geholpen met polijsten dus wel een leuke ervaring voor ons 2.
Teasertje 50/50
Specs;
Peugeot Partner / 220 000km / 2003 /
Volgens mij nooit een fatsoenlijke wasbeurt gehad (lak was op het dak op sommige randjes al weg door de zon). Hij heeft de peugeot trouwens nog maar net in bezit.
Gebruikte producten en stappen.
Natuurlijk begonnen met een testspot (megs m101,m205, Valet pro Purple Passion, menzerna en etc). De polish die perfect werkte was de Scholl S20 op een light cutting pad. Deze verwijderde alle oxidatie en meeste waskrassen. Ik ben natuurijk niet voor 100% gegaan ook omdat de lak echt wel dun was op sommige plaatsen.
Stappen;
Foamen met monello lance + Monstershine Cola
Wassen met Sonax Gloss Shampoo
Gekleid met G3 clay mitt en Megs Shampoo+
Alle kiertjes met een lichte apc van megs.
Banden met en velgen met Monstershine producten
------------------------------------------------------------------------
Scholl s20 met paw900/dap500 met light cutting pad. (8pads voor heel de auto door de oxidatie)
Meerdere lagen Meguairs m7 met het handje.
Laagje meguairs m26
Bandjes in Kenotek Plastic Shine
Trims in Auto Finesse Revive
Nagelopen met Kentok Showroomshine
Ik veegde juist de laatste band in toen de eigenaar terug toekwam. Was de eerste maal dat ik hem sprakeloos heb geweten . Hij ging hem nu wel beter onderhouden met correcte producten.
Nu dan Plaatje bij het praatje;
De voorfoto's;
Hier was hij al aan de slag geweest met Action polish
Afgewerkt!
Indien vragen of teveel foto's dan hoor ik het wel !!
Grtz
Stephan
Auto is van een oude buurman en wilde er terug een beetje glans in.
Dit was ook de 1e auto die mijn vriendin mee heeft geholpen met polijsten dus wel een leuke ervaring voor ons 2.
Teasertje 50/50
Specs;
Peugeot Partner / 220 000km / 2003 /
Volgens mij nooit een fatsoenlijke wasbeurt gehad (lak was op het dak op sommige randjes al weg door de zon). Hij heeft de peugeot trouwens nog maar net in bezit.
Gebruikte producten en stappen.
Natuurlijk begonnen met een testspot (megs m101,m205, Valet pro Purple Passion, menzerna en etc). De polish die perfect werkte was de Scholl S20 op een light cutting pad. Deze verwijderde alle oxidatie en meeste waskrassen. Ik ben natuurijk niet voor 100% gegaan ook omdat de lak echt wel dun was op sommige plaatsen.
Stappen;
Foamen met monello lance + Monstershine Cola
Wassen met Sonax Gloss Shampoo
Gekleid met G3 clay mitt en Megs Shampoo+
Alle kiertjes met een lichte apc van megs.
Banden met en velgen met Monstershine producten
------------------------------------------------------------------------
Scholl s20 met paw900/dap500 met light cutting pad. (8pads voor heel de auto door de oxidatie)
Meerdere lagen Meguairs m7 met het handje.
Laagje meguairs m26
Bandjes in Kenotek Plastic Shine
Trims in Auto Finesse Revive
Nagelopen met Kentok Showroomshine
Ik veegde juist de laatste band in toen de eigenaar terug toekwam. Was de eerste maal dat ik hem sprakeloos heb geweten . Hij ging hem nu wel beter onderhouden met correcte producten.
Nu dan Plaatje bij het praatje;
De voorfoto's;
Hier was hij al aan de slag geweest met Action polish
Afgewerkt!
Indien vragen of teveel foto's dan hoor ik het wel !!
Grtz
Stephan