• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rsvmakkie stelt zich voor..

Ha Mark, welkom! Wat een geweldige boot ligt daar, mooi speelgoed! Veel plezier hier op het forum maar vooral tijdens de details!
 
Tja... voor een hoop geld spullen gekocht en er maar niet aan toekomen om het te gebruiken :confused:
Gisteren eindelijk toegekomen om het interieur van de BMW aan te pakken met Gliptone en apc&d van poorboys.
Beide top producten wat mij betreft :cool:

IMG_7753.JPG IMG_7754.JPG IMG_7755.JPG
 
  • Leuk
Reactions: Tonny
Tja... voor een hoop geld spullen gekocht en er maar niet aan toekomen om het te gebruiken :confused:
Gisteren eindelijk toegekomen om het interieur van de BMW aan te pakken met Gliptone en apc&d van poorboys.
Beide top producten wat mij betreft :cool:

Bekijk bijlage 98215 Bekijk bijlage 98216 Bekijk bijlage 98217
Haha nou lekker bezig toch! Nu je het spul in huis heb moet je uiteindelijk toch wel! :D

Deze gek heeft ook al een hoop geld uitgegeven terwijl ik helemaal geen auto heb op het moment :joy::joy:
 
Zie je topic nu pas! Top collectie! Succes met de eerste stappen met de DAP, dan kun je die beierse lak lekker onder handen nemen.
De Boesch, is dat teak of mahonie? Kan me voorstellen dat je inderdaad voor de eerste lagen op vet teak best een uitdaging zou hebben.
 
Thanks :)
Ook een BMW en boten liefhebber zie ik in je topics :cool:
De Boesch is inderdaad van Mahonie. 26 jaar geleden gerestaureerd en sindsdien nog maar een keer opgeschuurd en voorzien van nieuwe blanke lak. :D
Bij de clinic van 9 december zou ik wel eens met een DAP thuis kunnen komen en gaan we het avontuur beginnen :cool:
 
Klopt helemaal! Shear driving pleasure in de BMW's en met mooi weer graag op het water. Daarnaast vrijwilliger op een oude houten mijnveger, binnenhuid van mahonie en een buitenhuid van teak... Gelukkig staat die gewoon in de verf:sweat:
Geweldig die Boesch, helaas zit ik altijd op zee of ruim water, maar zo'n klassieker is wel echt prachtig!