• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ruitenwisser afdruk blijft staan

Ik heb ook al mijn ruiten gewaxed. Maar heb hier geen probleem mee. Enige wat er gebeurd is dat de wax na een paar keer wissen weg is waar de ruitenwisserbladen langs heen gaan. Maar als het droog is zie je het niet meer. Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 
Eventjes polijsten met Monello Mezzo op een handpadje, en daarna ontvetten met Gyeon Prep. ;)
Komt regelmatig voor, bij mij werkt dit altijd.
Daarna een glassealant of coating erop zetten en je hebt er in ieder geval de komende tijd geen last meer van ;)
 
grandscenicman;n413405 zei:
Ik hoop het echt voor jou , echter is het goed mogelijk dat het na een paar weken gewoon terugkomt omdat er oliën in de polish zitten en dat die dan vervlogen zijn......

Heb je ook ontvet na het polijsten ? Een sealant kan er ook voor zorgen dat je langere tijd geen afdruk ziet van de ruitenwisser .

Ben zelf ooit terug geweest langs de dealer omdat er vlekken in m'n ruit zaten........kreeg ik een gebruikt sponsje mee type waxoyl ....en de vlekken verdwenen als sneeuw voor de zon. :ja
Betrof toen een nieuwe wagen en blijkbaar was het daar de gewoonte dat ze dat pantser standaard aanbrachten.....

Inmiddels 3-4x de auto gewassen en zie de afdruk nog niet terug komen
 
Bij de Volkswagen Phaeton hebben ze daarover nagedacht bij de voorruit.
Iedere ruitenwisser heeft een eigen motor (geen gedoe met één motor en stangetjes).
Daarnaast zullen de ruitenwissers nooit op dezelfde plek tot stilstand (rusten) komen, maar na iedere keer bedienen zal deze op een andere hoogte op de ruit tot stilstand komen.