• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Samz stelt zich voor

Samz

Detailing addict
14 apr 2010
147
65
ook maar even voorstellen, wel zo netjes.

Naam: Martijn
Plaats: Uithoorn

Na jarenlang de standaard krasstraat vermeden te hebben en de auto door een borstelloze straat gehaald (als dat echt bestaat) te hebben wil ik na aanschaf van m'n huidige auto deze echt gaan vertroetelen.
Ben compleet nieuw wat betreft poetsen en cleanen, vroeger wel eens met de hand gewassen en in de was gezet maar houd het toch echt op.

Ben van plan om de 5 stappen gids te gaan volgen voor zowel mijn auto als de auto van m'n vriendin (die steevast wel door de krasstraat gaat).
Aangezien mijn nieuwe auto wel een goede poetsbeurt kan gebruiken (moet eerst nog deel gespoten worden) zal ik deze denk ik als project opgeven. Dit geld tevens voor de auto van mijn vriendin.

Ik hoop een heleboel te leren hier (ondertussen al gedaan door veel te lezen) en zal jullie denk ik af en toe met wat vragen "lastig" gaan vallen.

Mijn Auto: Alfa Romeo GT 1.9 JTD 2005 Metallic Zwart
Auto vriendin: Ford Puma 1.7 1999 Paars/Blauw

Soepergrover zei:
Welkom Martijn.

Al een idee waarmee je je auto's wilt gaan aanpakken?

Zat te kijken naar het "Volledige exterieur stappenplan" maar momenteel zijn alle Klei producten die genoemd worden uitverkocht, zal nog even moeten kijken naar een alternatief.

Lezen, lezen en lezen:-b
Zoek de volledige stappenplannen op, daar heb je veel aan!
Alfa Romeo GT, dat is stiekem toch wel een erug mooie auto, mits niet
tuned sjonnie style...:-"
Ik zeg foto's!
En ook van mijn kant welkom!

Groetjes Martijn