• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Scangrip

De Scangrip lamp is echt perfect voor licht met polijsten en inspectie na het polijsten of coaten.
De 2 TL lampen geven ook veel beter licht met de nieuwe lampen erin.

De led lampen ( 2 per statief) geven ook veel licht, alleen ik vind het niet prettig om erin te kijken.
Heb je met TL veel minder last van, de Scangrip lamp moet je Sowieso niet inkijken, vinden je ogen niet fijn.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en Sugr_81
Dat is inderdaad ook mijn persoonlijk ervaring dat Led-licht erg vervelend is als je er rechtstreeks in kijkt, en scherp TL-licht is niet heel prettig om in te kijken, maar dat gaat nog, zonder daarna zwarte vlekken voor je ogen te zien. Ben je er voor je zelf al uit wat je gaat gebruiken onder welke omstandigheden?
 
De TL lampen laat ik even zo, bevallen beter als eerst.
Misschien nog een Scangrip erbij.
Of aantal led lampen en dan ze op de muren richten dat niet de auto verlicht word, maar dat de ruimte lichter word, en zo ophangen dat je er nooit in kan kijken.
 
Probleem is dat we nog geen vaste lokatie hebben, dus alles word nu meegenomen.
Als we een vast plek hebben, kunnen we wat meer doen aan schoonmaken, muren wit maken en verlichting
 
  • Leuk
Reactions: m@rio
Hi, wellicht mensen hier met ervaring met de scangrip lampen. Zelf moet ik met regelmaat buiten voor de deur werken en vraag mij af of, als ik aan de schaduwkant van de auto werk de scangrip (multimatch) lampen voldoende licht geven om krassen en swirls te zien.
ik merk namelijk dat ik met de sunmatch 3 niet alles zie wat ik wel in de zon zie. Iemand ervaringen/tips?
 
  • Leuk
Reactions: MeganeRS