• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

schade herstel onevaren

K.Siepel

Detailing rookie
29 jan 2015
21
0
35
Hallo Allemaal

Mijn vriendin heeft een andere auto gekocht

Hier zit hier en daar wat schade 1 dikke kras onder meer
Ik wil nu binnen kort de auto even goed aan pakken
Lees veel over Lakstift nat schuren enzo.

Maar welke methode is nouw het beste
en wie zou me kunnen helpen hier bij ?
want nat schuren durf ik niet echt aan

woon in Veendam (Groningen)

Alvast dank

Hoi Siepel, als je hier ervaring mee hebt is het idd beter om hier iemand voor te zoeken. Zeg even waar je woont, dat helpt wellicht hier op het forum om te zien of er iemand bij jou in de buurt woont.

Ik denk ook dat het verstandig is om foto´s te plaatsten van de schade. Misschien is een andere stap al genoeg om dingen te kunnen herstellen.
Uiteraard krijgen we zo ook een idee van waar we het over hebben.

Greetz

De foto's zullen binnen kort wel komen ( auto moet nog opgehaald worden )
Het gaat zo i zo om 1 diepe kras voel je makkelijk met nagel

Ik vind dit toch vrij briljant en moet het toch even kwijt.

De titel met 'onevaren' tovert al een glimlach op mijn gezicht, maar het woord sowieso als 'zo i zo' schrijven is toch vrij briljant.

on topic: voor een echte dikke kras zijn er vaak maar twee mogelijkheden; 1) spuiten, 2) accepteren.

succes

Haha, ik vind ´m ook leuk gedaan!

+1 voor M135

Een diepe kras is meestal té diep om met polijsten te herstellen. Dus inderdaad zoals M135 aangeeft, word dit overspuiten of laten zitten.
Je zou een diepe kras minder opvallend/kleiner kunnen maken met polijsten, maar je blijft het hoogstwaarschijnlijk goed zien.

De andere defecten waar je het over had, die zijn misschien nog te herstellen met polijsten.
Het is dan wel belangrijk dat ze dus niet te diep zijn en er nog blanke lak over is om rondom de kras te kunnen verwijderen.

We zullen de foto's afwachten, zeg ik dan maar.

Greetz

Je kan een kras ook vullen, schuren en polijsten. Ja klopt, dit werkt niet als je onervaren bent natuurlijk maar het is zeker mogelijk. Maar foto's helpen wel Siepel.;-).

Tembaco snapt wat ik bedoel.
Daar bij sorry voor taal fouten en slechte Nederlands
maar ik kan er niet veel aan doen dat een leer achterstand heb (gehad)

aan admin: kun je deze topic verwijderen. Ik weet genoeg

toch bedankt iedereen

Siepel, je verontschuldigen zijn nergens voor nodig! Excuses juist van mijn zijde als ik je heb gekwetst.

Ik wil best even een keertje kijken of er nog eer te halen is met opvullen van de kras en dan wetsanden en polijsten. Ik kom wel regelmatig (wekelijks) in Groningen. Laat maar even weten.

Ik zeg maar zo: Spuiten kan altijd nog.;)