• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Scholl flessen

Bikkel

Detailing guru
23 okt 2014
1.635
173
54
Berkel en Rodenrijs
Is er een trucje voor om de dosering uit een Scholl fles beter onder controle te hebben?

Ik krijg geen kleine beetjes uit de flessen, steeds is het teveel.
Bij Rupes en Monello totaal geen last van.

Overgieten in een andere dispenser is de beste optie. Ik kan ook maar niet wennen aan die scholl flessen, vooral de grote variant is een drama.

Had al speciaal een kleine verpakking 250ml en 1 liter verpakking gekocht.
Want met 1 liter wist ik al dat het zeker niet ging werken.

Maar ben blij dat ik niet de enige ben met het probleem.

Die 1kg verpakkingen zijn rotdingen, heb er ook al over geklaagd bij de SC vertegenwoordiging, tijdens de SDD.
Ik heb meerdere 100cc testflesjes gekocht om daar wat in over te kunnen gooien.
Nu alleen nog een goede dispenser dop en bijbehorende stickers.

• Leuk
Reacties: Cordoba
Weet niet of je dreft gebruikt? Misschien kun je daar je liter fles in kwijt? Zit ook een hopup sluiting op.

Ik vind de fles van mijn S3 ook een beetje irritant worden. Je moet het product bij elke applicatie naar beneden schudden, naar de dop. Dan open je de dop en loopt het er meteen uit en over de hele dop heen, of je knijpt heeeeel zacht en kom je bij hetzelfde resultaat.

IK vroeg mij af of de dispenser fles in de CC-shop wat is.

Ik heb de mothers dispender tijdens de ssd meegenomen maar nog niet gebruikt, fles ziet er gewoon degelijk uit.

Ik gebruik gewoon deze:

https://www.Carclean.com/product/Poorb...ml_DISP_101106

8-)

Edit:

Men neme de daders:
7a79ee0e39e54ef62cba1e4839ffd57c_zpskeqmwuyo.webp

Pakken de doeners:
39c11ff798746c55387d6d2cc5d4e6ca_zps77mqrlno.webp

Vult ze af:
9bffc4542f306ee8870df94aca5addce_zpsan6lekdg.webp

En voor het gemak even een plakkerke erop!
04e3492933fc57b24b640ec06c9ded19_zpsscy4y9qf.webp

Kunt er echt zo hard in knijpen als maar kan. Gebeurd weinig mee, hoe harder je knijpt hoe dikker je lijntje kan worden. Maar dat is wel logisch lijkt me :-D

Heb ze al een aantal jaar, en zijn nog steeds hartstikke prima in gebruik! Alleen dat rode dopje niet kwijtraken, die is vrij ielig,...

• Leuk
Reacties: DonButtie
+1 ik gebruik ook de pp dispenser flessen... Ik heb de groot verpakkingen vam scholl s3 en s30 en spuit ze daarin over.

Werkt perfect!

• Leuk
Reacties: Jeroen
Ik giet mijn compounds ook over in dispensers zoals Jeroen dat doet. Alleen blijven bij mij die 'Dymo' labels niet plakken.
Al met verschillende stiften op geschreven maar veegt steeds uit...
dus als iemand nog een tip heeft om die dispensers te labelen, graag ;-)
Ook op spray flessen heb ik dat probleem... :(

Bij mij blijft het anders ook goed zitten,...

Dit ding was toen goedkoop ;-p

Maar wil ook ooit nog een andere waar ook meer regels onder kunnen. Ook i.v.m. Printen van adresregels e.d.
Brother heeft een mooie, maar is prijzig. Kan je ook in je netwerk integreren en heeft een app beschikbaar waar je b.v. Heel je adressenbestand in kan opslaan of uit je adresboek kunt gaan integreren. Ook handig voor gewone labels dus. en matcht mooi met onze brother netwerkprinter thuis :-B

Anno 2015 kan je e het niet meer zonder een WiFi/netwerkloos geval eigenlijk :-"

Ik heb een keer iemand hier op het forum gezien die zo'n ding had... Waarmee hij zelfs het logotje van het product erop printte samen met een beschrijving... Dat zag er wel heel tof uit :)

Je kan ook gewoon sticker papier kopen en dan kan je logo's teksten of zelfs het portret van je schoonmoeder erop printen. Gewoon in Excel of Powerpoint. Geen duren printer ofzo voor nodig. Owja doseer flessen koop ik bij de AC-tion;-) deze kosten een paar cent en zijn eigenlijk om beslag of iets dergelijks in te doen. Werken goed, zit een dopje op en het gat kan je zo groot open knippen als je wilt. Lijkt een beetje hierop:
22bfc1dc23dd7f63d1791d969534fa64.webp

• Leuk
Reacties: Zluytr en Svenn21
Dat was nog eens een goede tip :)

€0.99 bij de action en een half uurtje pielen in excel.... En tadaaa!!!

596F8BEB-9E8B-4397-8D95-896B9C9FEE28_zpsvttyuu3a.webp

na lang twijfelen niet voor een foto van m'n schoonmoeder gegaan ;)

• Leuk
Reacties: Rovers
Leuk gedaan.
Ik hoop dat het een beetje een goede sprayer is, want sommige apc's willen nog wel eens sprayers om zeep helpen.