• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Schuurmiddel in wax? Ik zoek een wax zonder schuurmiddel!

Wel even goed lezen he:|~* :-b

TS heeft de sample potjes van 30ml gekocht..

https://www.Carclean.com/product/Dodo_Juice/Lime_and_Dark_Test_Tube_2x30_ml_200ml_DJTT006_101101
Die dus....

Lijkt me toch niet zo'n vreemd gebruik?

Bwa, alles is relatief. Voor een eerste keer is dat niet slecht denk ik, maar ik heb al verschillende keren gewaxt met mijn testpotjes en die potjes zijn bijlange nog niet half leeg.

Ok, ik heb zelf geen ervaring met de testpotjes, maar lijken niet zo groot..

En de eerste keer wax smeren sta je toch even te klungelen... Bizar hoe dun je t kan smeren8-)

@Blamm,
Dank voor je uitleg over de wachttijd voor het uitpoetsen. Het scheelde idd in tijd afhankelijk van waar ik bezig was. Lastig! Maar je kunt dan net zo goed wat langer wachten, begrijp ik. Het komt niet op 5 minuten aan.

Ik heb de zachte er op gesmeerd. Omdat het voor het eerst was dat ik het deed, leek het me iets gemakkelijker. Ik weet niet of ik er nog een laag op ga doen, want de glans is nu al geweldig. Ik vond het gisteren al mooi, maar dan sta je er de hele tijd met je neus boven op. Maar vanochtend toen ik de gordijnen open schoof, was ik echt onder de indruk. Alsof-ie zo uit de showroom was gereden! Super dus!

Ik was eigenlijk niet van plan hem gelijk weer te wassen. Je haalt toch weer een stukje van je waxlaag af, nietwaar? Ik moet nog ervaren hoeveel van de waxlaag je er afhaalt bij het wassen. Dat bepaalt mede de tijd die je met je waxlaag kan doen, lijkt me.

@davejanssen Dat kwart potje is maar een inschatting. Het kan ook wat minder zijn. De volgende keer zal ik het potje voor en na even wegen, dan kan ik je precies vertellen hoeveel ik gebruikt heb :lol

@mk-us Overigens zal ik onthouden dat ik lege potje niet weg moet gooien. Ik heb er ook een sticker bij gekregen die ik dus echt niet op mijn auto ga plakken. Spaar je die ook?