• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Seat Exeo ST

mezzerin

Detailing addict
4 mei 2011
156
62
Zojuist een grote bestelling geplaatst bij Carclean.com om stap 1 tm 5 van de how-to guide netjes te doorlopen.

Dodo Juice - Born to be Mild shampoo - 250ml
Mothers Wax - Genuine Lambswool Wash Mitt - 24x28cm
Meguiar's - Ultimate Wipe Wash Mitt (Super Thick Microfiber)
CSF - Delirium Orange Drying Towel - 60x90cm
Mothers Wax - California Gold Clay Bar Paint Saving System (kit)
Poorboys World - Spray and Wipe - 473ml
Poorboys World - Deluxe Mega-Mega Towel - Groen - 40x68cm
Poorboys World - Deluxe Mega-Mega Towel - Koraal - 40x68cm
CarPro - Iron.X Cleaner - 500ml
Wolfgang - Deep Gloss Paint Sealant 3.0 - 473ml
Monello - Red UltraSoft Finishing CCS Euro Foam Hand Applicator
Poorboys World - Mesh Microfiber Bug Towel - 39x39cm
Poorboys World - Bug Squash - 473ml
Monello - Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator
Poorboys World - Spray and Rinse Wheel Cleaner - 946ml
Mothers Wax - Wheel Brush
Carclean.com - Hi-Tech Foam Applicator
Dodo Juice - Mint Merkin - Microfibre Window Cloth
Lake Country - Foam on a Stick
Autobrite - Super Snow Foam - Super Concentrate - 5000ml
Dodo Juice - Detailing Bag 'Tooled Up'
Meguiar's - Gold Class Grit Guard inclusief emmer
Valma - Velgenborstel
3M - 3434 afplaktape - 19mm breed
Dodo Juice - Fantastic Fur - Microfibre Buffing Cloth

Laatst bewerkt:
Welkom! Er zit iets moois bij je bestelling voor de banden netjes te houden :)

Mooie bestelling en mooie auto! ZIjn de foto's ook de uitvoering en kleur die je krijgt?

mezzerin zei:
Misschien van het weekend even proef detailen op mijn Ford Mondeo lease auto :lol

Ik wil ook nog wel komen oefenen met mijn wet sand spullen ;-)

Hebans zei:
Mooie bestelling en mooie auto! ZIjn de foto's ook de uitvoering en kleur die je krijgt?

Ik wil ook nog wel komen oefenen met mijn wet sand spullen ;-)

Ja de auto is in Phantom Black Metallic uitvoering en beige lederen bekleding. Het is de business high uitvoering overigens. Verder komen er 18' velgen onder:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De auto is verder voorzien van navigatie, Xenon, LED verlichting achter, 175pk chiptune 2.0 Tdi en verder alle mogelijk opties zoals parkeer sensoren voor-achter etc.

Je snapt nu waarom ik niet wachten kan waarschijnlijk :-b

erg mooie wagens die exeo, ben ik stiekem altijd fan van geweest. De binnenkant heb ik overigens al :)

Welkom

En zojuist alles ontvangen, een shot van mijn collectie:

p1030737.webp

En alles netjes opgeborgen:

p1030740v.webp

Hey,welkom !!
Knappe auto,ik vind dat ie wat weg heeft van een audi(foto van achteraan rechts genomen)
Ik wist niet dat er zo'n mooie seats bestonden!!
Een hele reeks produkten ,alleen jammer van die velgenborstel,cc raade me die zelf af en ik ben voor de ez brush gegaan,stukken duurder ,maar ook vele keren beter dan al die andere velgenborstels!!.
Voor de voorkant van je velgen kan je zelfs een gewone verfkwast nemen,zo kan je ook makkelijk in de gaten voor de bouten komen.
Voor de naden tussen alle onderdelen en de ramen/lakwerk heb ik onlangs nog die 2 detailborsteltjes van mothers besteld,echt topspul want je haalt er alle witte vegen mee weg die ergens tussen zitten.(met een poetsdoek krijg je niet alles weg in die kieren)
groeten Danny

grandscenicman zei:
Hey,welkom !!
Knappe auto,ik vind dat ie wat weg heeft van een audi(foto van achteraan rechts genomen)
Ik wist niet dat er zo'n mooie seats bestonden!!
Een hele reeks produkten ,alleen jammer van die velgenborstel,cc raade me die zelf af en ik ben voor de ez brush gegaan,stukken duurder ,maar ook vele keren beter dan al die andere velgenborstels!!.
Voor de voorkant van je velgen kan je zelfs een gewone verfkwast nemen,zo kan je ook makkelijk in de gaten voor de bouten komen.
Voor de naden tussen alle onderdelen en de ramen/lakwerk heb ik onlangs nog die 2 detailborsteltjes van mothers besteld,echt topspul want je haalt er alle witte vegen mee weg die ergens tussen zitten.(met een poetsdoek krijg je niet alles weg in die kieren)
groeten Danny

Ik zal het je nog sterker vertellen. De Seat Exeo komt uit de voormalige Audi fabriek (vorige model), alleen staat die fabriek sinds 2j. in Spanje. De auto is voor 80% audi onderdelen van o.a. de A4 avant en cabrio, A6 en S6.
Van binnen is het ook echt audi kwaliteit, geen enkele andere Seat zit op dit afwerkingsniveau. De motoren zijn de modernste uit de VAG groep.

Het is dus Audi kwaliteit voor de prijs lager dan een Volkswagen en de beste value for money auto die ik kon vinden met een nieuwprijs rond de 30k.

Nog een interieur shot van hoe ik em straks krijg (zonder nep houten lijsten trouwens).
3.webp

Bedankt voor alle tips trouwens!