Afgelopen tijd een paar upgrades uitgevoerd aan de Leon.
Alhoewel het weer niet altijd even denderend was, kon ik het toch niet laten om de desbetreffende onderdelen te monteren.
Als eerste ben ik begonnen met de uitlaat.
Hier heb ik originele Seat eindstukken op gemonteerd, met het volgende resultaat:
Voor
Voor
Na
Na
Ook heb ik een honingraad grille achter de bestaande grille geplaatst, dit om de inkijk te verminderen.
Helaas vergeten om hier een paar voor foto's van te nemen.
Tevens nog een paar chromen sierstrips aangebracht in de bumper.
Dit is het eindresultaat:
Verder was ik al een tijdje op zoek naar een set 18inch zomervelgen.
De 16inch velgen die eronder zaten, zijn nu in gebruik als wintervelgen.
Uiteindelijk 2 weken terug een erg nette set originele Seat FR velgen met goede Continental's gevonden op MP.
De velgen heb ik netjes gepolijst met de DAP en een cone, daarna in de wheelwax gezet en de banden behandelt met Bold N Bright Tire Dressing.
2e paasdag de velgen eronder gezet, wat toch wel een leuk resultaat heet opgeleverd.
Van dit:
Naar dit:
Ook nog een paar mooi BBS ventieldopjes bij de velgen gekregen.
Tot zover de laatste upgrades aan de Leon.
Alhoewel het weer niet altijd even denderend was, kon ik het toch niet laten om de desbetreffende onderdelen te monteren.
Als eerste ben ik begonnen met de uitlaat.
Hier heb ik originele Seat eindstukken op gemonteerd, met het volgende resultaat:
Voor
Voor
Na
Na
Ook heb ik een honingraad grille achter de bestaande grille geplaatst, dit om de inkijk te verminderen.
Helaas vergeten om hier een paar voor foto's van te nemen.
Tevens nog een paar chromen sierstrips aangebracht in de bumper.
Dit is het eindresultaat:
Verder was ik al een tijdje op zoek naar een set 18inch zomervelgen.
De 16inch velgen die eronder zaten, zijn nu in gebruik als wintervelgen.
Uiteindelijk 2 weken terug een erg nette set originele Seat FR velgen met goede Continental's gevonden op MP.
De velgen heb ik netjes gepolijst met de DAP en een cone, daarna in de wheelwax gezet en de banden behandelt met Bold N Bright Tire Dressing.
2e paasdag de velgen eronder gezet, wat toch wel een leuk resultaat heet opgeleverd.
Van dit:
Naar dit:
Ook nog een paar mooi BBS ventieldopjes bij de velgen gekregen.
Tot zover de laatste upgrades aan de Leon.