Mijn zwarte Seat Leon kan wel een opfrisser gebruiken. Ik lees al een tijdje mee hier op het forum maar ik wil nu zelf aan de slag.
Ik wil het graag goed aanpakken en daarom ook graag jullie mening over het door mij gemaakte plan!!
1. Wassen: Poorboys World Super Slick & Suds met microvezelspons en uiteraard 2 emmer systeem
2. Kleien: Poorboys World Poly - Elastic Clay i.c.m. PB spray en wipe
3. Polijst: DAP500 Raffini Starterskit - Lite Edition aangevuld met zwarte pads voor aanbrengen black hole en EXP
4. Glaze: PB Black hole aanbrengen met CCS black finishing pad
5. Sealant: EXP aanbrengen met CCS black finisching pad (nieuwe pad)
6. Wax: Collinite Marque d Elegance Carnauba Paste Wax No. 915 aanbrengen met Monello Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator
Rubbers en het (kleine beetje) ongespoten kunststof zijn nu nog mooi zwart, voor de banden heb ik nog een goedje staan!
Hier de Leon, sorry heb nog steeds geen betere/meer foto's:
Ik houd jullie hier op de hoogte van mijn eerste project! ik hoor graag jullie opmerkingen/aanvullingen!
Gr. Wouter
Ik wil het graag goed aanpakken en daarom ook graag jullie mening over het door mij gemaakte plan!!
1. Wassen: Poorboys World Super Slick & Suds met microvezelspons en uiteraard 2 emmer systeem
2. Kleien: Poorboys World Poly - Elastic Clay i.c.m. PB spray en wipe
3. Polijst: DAP500 Raffini Starterskit - Lite Edition aangevuld met zwarte pads voor aanbrengen black hole en EXP
4. Glaze: PB Black hole aanbrengen met CCS black finishing pad
5. Sealant: EXP aanbrengen met CCS black finisching pad (nieuwe pad)
6. Wax: Collinite Marque d Elegance Carnauba Paste Wax No. 915 aanbrengen met Monello Concorso UltraSoft Finishing CCS Round Foam Hand Applicator
Rubbers en het (kleine beetje) ongespoten kunststof zijn nu nog mooi zwart, voor de banden heb ik nog een goedje staan!
Hier de Leon, sorry heb nog steeds geen betere/meer foto's:
Ik houd jullie hier op de hoogte van mijn eerste project! ik hoor graag jullie opmerkingen/aanvullingen!
Gr. Wouter