• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Shaminoo stelt zich voor

Shaminoo

Detailing addict
4 mei 2012
441
65
Hallo allemaal, hier Rob uit Enschede, 41 jaar en totaal geen ervaring met carcleaning/detailing of iets dergelijks (maar wel met wassen met spons en zeem :-" )...

Sinds twee weken in het bezit van deze Ford Focus uit 2001:
voorkant1.png

voorkant2.png

achterkant1.png


En eigenlijk via het Focusclub.nl-forum hier beland.
Op dat forum kwam ik een erg uitgebreid topic tegen over het poetsen van je auto.
En daar ben ik een beetje veel enthousiast door geraakt, zodat ik nu ook wil proberen mijn aanwinst zo mooi mogelijk te maken (en dan ook zo te houden).

Ik heb al het nodige over detailing gelezen op de diverse forums maar uiteindelijk moet je het gewoon doen.
En daarvoor zit ik hier denk ik op de juiste plek!
 
Van harte welkom op dit forum!
En natuurlijk, dit is DE plek om officieel afscheid te nemen van je spons en zeem :)_[] en je wat mooie nieuwe spulletjes aan te schaffen om je bolide schoon, netjes en glimmend te houden.
Veel lees en poetsplezier gewenst
 
Hartelijk dank voor het warme welkom!!

@Maaike: die spons en zeem zullen voortaan alleen nog maar thuis op de ramen worden gebruikt en niet meer bij de auto.
De eerste dingen heb ik al wel gekocht (washmit, meguiars shampoo) maar ik heb nog veel meer spul wat ik wil kopen.
Maar ik ga eerst wel 's een stappenplan helemaal uitwerken.
 
Hallo naamgenoot ,

Inderdaad mooie Focus wees er maar zuinig op ja :ja

Ook ik wens je natuurlijk veel plezier op dit mooie forum !