• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Shining monkey d-spec hand glaze

jvacker

Detailing addict
28 feb 2009
115
62
49
Ben van t weekend voor het eerst met deze glaze aan de gang gegaan na het voor het eerst gebruiken van de dap,natuurlijk na netjes wassen/foamen en kleien.Wat een ellendig spul zeg....Het moet er dun op blijkbaar maar dat gaat bijna niet want dan krijg ik het niet egaal verdeeld.
Ik had het er opgezet met de dap met zachte pad factor 0 abrasief.
Kreeg het niet meer uitgepoetst....
Toen nog maar een hit met ssr1 erover en maar overgeslagen en ineens wax erop gezet van megs.
Is dit normaal of moet ik wat anders kopen?
Deze glaze is misschien ook wel erg goedkoop en daarom niet zo geweldig,maarja ik dacht het zal toch in ieder geval werken waar het voor dient?
Graag jullie advies.
bedankt alvast

Joep.
 
Euhm.... gezien de naam van het product,hand glaze, lijkt het mij, dat het misschien niet geschikt zou kunnen zijn voor de DAP... Heb je de handleiding op de verpakking wel gelezen over het gebruik er van?
 
Het kan met de machine aangebracht worden, maar op lage snelheid, met een finishing pad en met 1 pass. Per paneel direct afnemen en dan moet het goed komen. :ja
 
Er stond niets over in de handleiding wat betreft met de hand of machinaal,maar mijviel het natuurlijk ook op HAND glaze.
Is het verder wel goed spul of zou ik beter iets anders bestellen(is voor een zwarte/witte en zilvergrijze auto)
bedankt voor jullie snelle reactie`s