• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Shining Monkey

Wasbeermeneer

Detailing rookie
20 mrt 2010
78
0
Hallo,

Als ik in de web shop kijk, zie ik Shining Monkey staan. Vergeleken met bv. Mothers of Meguiars vind ik Shining Monkey erg goedkoop. Is Shining Monkey te vergelijken met Meguiars of meer met Turtle??

Alvast bedankt

Wasbeermeneer
 
De lage prijs viel me ook al op. Ik heb nog geen ervaring met dit product, maar overweeg het ook om te bestellen.

Hopelijk kan iemand je/ons duidelijkheid geven.

Gr
 
Ik heb van Shining Monkey;

- de spuitbus om textiel waterafstotend te maken, werkt echt goed. Geen kleurverschil oid na behandeling.
- de spuitbus ruitenschuim, werkt goed om ruiten te kuisen. Maar is een beetje te sterk, als je een beetje schuim op je eerder behandelde dash hebt, dan wordt het effect van natural look teniet gedaan.
- de spuitbus bandenspul. Dit gebruik ik graag, mooie look, niet te glazend en makkelijk in gebruik.
 
Ik heb de shampoo hiervan. Werkt perfect maar is wat stroever en ruikt best lekker:heart_eyes: Maar voor de rest een gewoon goed merk:)^
 
Hallo allemaal,

De Shining Monkey producten staan zo in de aanbieding omdat Shining Monkey in Amerika failliet is en het merk dus bij ons uit het assortiment gaat. Dus profiteer van de lage prijzen zolang het kan ;)
 
[MOD]Quote verwijderd, Gaarne niet onnodige de quote funstie gebruiken, dank u![/MOD]