• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Shining Monkey

Wasbeermeneer

Detailing rookie
20 mrt 2010
78
0
Hallo,

Als ik in de web shop kijk, zie ik Shining Monkey staan. Vergeleken met bv. Mothers of Meguiars vind ik Shining Monkey erg goedkoop. Is Shining Monkey te vergelijken met Meguiars of meer met Turtle??

Alvast bedankt

Wasbeermeneer
 
De lage prijs viel me ook al op. Ik heb nog geen ervaring met dit product, maar overweeg het ook om te bestellen.

Hopelijk kan iemand je/ons duidelijkheid geven.

Gr
 
Ik heb van Shining Monkey;

- de spuitbus om textiel waterafstotend te maken, werkt echt goed. Geen kleurverschil oid na behandeling.
- de spuitbus ruitenschuim, werkt goed om ruiten te kuisen. Maar is een beetje te sterk, als je een beetje schuim op je eerder behandelde dash hebt, dan wordt het effect van natural look teniet gedaan.
- de spuitbus bandenspul. Dit gebruik ik graag, mooie look, niet te glazend en makkelijk in gebruik.
 
Ik heb de shampoo hiervan. Werkt perfect maar is wat stroever en ruikt best lekker:heart_eyes: Maar voor de rest een gewoon goed merk:)^
 
Hallo allemaal,

De Shining Monkey producten staan zo in de aanbieding omdat Shining Monkey in Amerika failliet is en het merk dus bij ons uit het assortiment gaat. Dus profiteer van de lage prijzen zolang het kan ;)
 
[MOD]Quote verwijderd, Gaarne niet onnodige de quote funstie gebruiken, dank u![/MOD]

Ok, daarom dus, best jammer. Ik neem aan dat het 5 stappenplan dat uitverkocht is, niet meer terugkomt??
 
Nee, inderdaad, simpelweg omdat de producten niet meer verkrijgbaar zijn. We halen het zo offline. Sorry!
 
[MOD]Quote verwijderd, Gaarne niet onnodige de quote funstie gebruiken, dank u![/MOD]

Hoelang blijven de rest van de producten dan nog in de shop??
 
Eigenlijk had ik nog een vraag kun je ook de drie stappen van Shining Monkey uitvoeren ( Polish, Glaze, Wax) zonder dat de auto gekleid is??
 
SpeeDJ zei:
Hallo allemaal,

De Shining Monkey producten staan zo in de aanbieding omdat Shining Monkey in Amerika failliet is en het merk dus bij ons uit het assortiment gaat. Dus profiteer van de lage prijzen zolang het kan ;)

Raar zeg , als een bedrijf over de koot is dan is ook de website van het bedrijf ook uit de lucht. Je kunt nog steeds producten kopen via de site:-"
 
PT Cruiser zei:
Ik heb van Shining Monkey;

- de spuitbus om textiel waterafstotend te maken, werkt echt goed. Geen kleurverschil oid na behandeling.

Jammer dat ie niet in de aanbieding is. Die van Meg vind ik nogal tegenvallen.
 
chost10 zei:
Raar zeg , als een bedrijf over de koot is dan is ook de website van het bedrijf ook uit de lucht. Je kunt nog steeds producten kopen via de site:-"

Ja dat zag ik ook idd, zelfs Live Help. Maar waarom zeggen ze dan hier dat het failliet is :s
 
Tim zei:
Ja site is nog in de lucht, maar heel veel dode links. Probeer maar eens te chatten via de site. Of klik maar eens op wat andere links door.

Je heb gelijk:-" Ik vind het altijd weer jammer als zo'n bedrijf het niet redt.:sob: