• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Show off: Full Detail Mercedes zilver

Hey was een leuk en goed besteed weekend. Meest opvallende vond ik ook de goede staat van de lak (gelukkig)

Wel hebben we de Zaterdag gepolijst en nog twee lagen gecoat met Mohs en de Zondag ochtend de Skin aangebracht. Las Zondag volgens mij.

@Dibbuz, nee wagen niet gewassen alvorens Syncro aan te brengen om diverse redenen. Staat inderdaad in de beschrijving (vroeger niet) weet waarom ze het aanraden maar nooit negatieve ervaring door gehad.

Ik zal nog een timelape plaatsten van het coaten samen en een kort filmpje van het eindresultaat.

 
tembaco , bedankt voor het plaatsen van het filmke . En zo zie ook dat een bezoekske aan de diëtiste geen overbodige luxe zal zijn :confused: .
Maar alles samen was het een leerrijk en gezellig weekend plus een dosis geluk met het mooie weer zo werd het geen domper om met de wagen thuis te komen in de regen . De glans en de rondingen komen wel meer uit op het filmpje dan op foto.
mvg snakky