• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Show Off van je werkplek

Haha ik wou dat bakje met schroefjes op hangen, maar toen ik begon met boren bedacht ik me hoe de waterlijnen lopen.

Op tijd om schade voorkomen, alleen een gat in de muur.

Dit leek me de mooiste oplossing ;)
 
FB_IMG_360_1516956110868.jpeg
FB_IMG_360_1516958320269.jpeg
 
@PeterS Nee helemaal geen probleem mee.
De matten liggen stevig tot in de hoeken.
En zou het erg raar vinden dat ze zouden schuiven.. de achterste banden blijven toch op hun plaats?
Wel opletten met in de garage rijden. Als je dan (bij vooraandrijving) met de voorste banden op de tegels staat, en de achterste buiten, mag je niet te fors optrekken of je sleurt er alles uit :innocent:
 
  • Leuk
Reactions: Aficior en PeterS
Thanks!

Ja is echt meer dan voldoende. Ik heb. Iet het gevoel dat ik kracht verlies heb door de lengte van de slang. Het is te minste meer dan zat de hele auto te drogen.

Voor mij werkt het t snelste als je de auto voor 70% droogt en het laatste beetje met een droogdoek afneemt.
 
  • Leuk
Reactions: kv1980
Het zijn idd de kleine dingen die het leven makkelijk maken : HOE MAAK JIJ DIE LABELS VOOR OP UW KWAZARFLESSEN?
Zijn de labels waterbestendig?