• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Show Off van je werkplek

Mijn plek om te werken is inmiddels verleden tijd, maar had al een tijdje in de planning om bij mijn FapTent een detail-kar/station te maken. Zelfs al had ik een mooie ruimte om in te werken, ik bleef altijd mijn Numatic-kar achter mij aan trekken als werkbank en dergelijke. :p

Detail Cart.png


Dit zou een kar worden op rubberen wielen,
een werkblad met Grit Guard - emmers / vuilnisbak / flessen - en - padhouders,
meerdere lades,
opbergruimte,
een lichtbak met verschillende kleuren/sterktes LED-balken,
uiteraard een bak om ijs + water in te doen om de Radlers koud te houden. ;)
 
Ik denk toch dat het lang niet zo practisch is de verlichting in zo’n kar te hebben.

Ik denk dat een knappe statief meer zoden aan de dijk zet.

Des al niet te min, lekker bezig geweest ;)
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
@Zluytr - Fair enough! :) Maar het is meer dat ik in de tent al best wat verlichting had en de lampen in de kar meer gebruik als gericht licht. Naast je kar staan, lampen op je paneel als extra verlichting. Alles bij de hand. ;)
 
Ja maar juist voor het gerichte licht is het fijn als je hem uit verschillende hoeken kan opstellen... soms een beetje omhoog, soms een wat lager... do you catch my drift? ;)