Maar dit is toch een Skoda Fabia Combi?
... Hah... Je hebt helemaal gelijk! Ik ben in de war met die andere detail!
Maar dit is toch een Skoda Fabia Combi?
Ik gebruik op de Rupes 21 de Lake Country - Orbitals. (Foam pads) Spiderpads gebruik ik eigenlijk nooit, die dingen slijten als een malle. De MF-pads was ik eerst niet zo van overtuigd, maar die dingen creëren een hoop warme en dus wrijving, wat in theorie zou moeten aantonen dat er meer correctie is als een foampad.Q, had je geen spiderpad bij de hand? Of welke pads had je gebruikt op de Rupes?
Jup, ik was te lui om af te plakken. Moest al het kunststof toch nog voorbehandelen, dusheb dit later gedaan. Wat trouwens ook wel geinig is; De pad raait natuurlijk met21mm uitslag, dus van bovenaf op de pad gezien zie je 21mm ''schim'' van de pad. Ditraakt de lak bijna niet en wanneer ik langs een trim polijst, zie je deze ''schim'' over je kunststof aaien en trekt dan zelfs vlekken eruit. Wanneer je dichterbij komt ram je volgas over je trim en kan jes oms zelfs happen in het kunststof.Ohja, nog 1 tip, plak je trims helemaal af de volgende keer, op sommige plekjes heb je de trim geschampt met de pad, klopt dat? (Althans dat was bij mijn auto ook zo haha!)
op die foto waar je scheel kijkt lijkt het meer of je oorkappen te strak zitten...
Jup, daar zit wat in. Zelfde geldt voor mijn onderbroeken.Z'n kop is gewoon veelste dik, @Quantoxx heeft XXL gehoorbescherming nodig.
denk dat dat zo rond de 100€/120€ zit.
Wat je ook kunt doen om gewoon van die otoplastieken aan te laten meten.
Die vallen perfect in je oren en sluiten goed af. Wél eens in de drie jaar vervangen, denk dat dat zo rond de 100€/120€ zit.