• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

slechte resultaten na DAP

Pinomerta

Detailing rookie
3 nov 2009
73
0
Vandaag geprobeerd om m'n BMW (deels) swirlfree te krijgen. Gebruikt heb ik de DAP met een oranje pad en mezzo en daarna een witte pad met finale. Daar waar ik op de motorkap nog wel een aardig resultaat behaalde (vorige week) is het resultaat (vandaag) op de achterklep en het dak bagger :confused: swirls en krassen zijn niet weg, zelfs niet na twee hits :no ik ben er wel van overtuigd dat het aan de gebruiker ligt. Kan een teveel aan gebruikt product oorzaak zijn? (ik heb drie 'erwten'aan product op de pad gedaan) Kan verzadiging van de pad tot zulke resultaten leiden? Of de buitentemperatuur?

ben benieuwd naar jullie meningen!
 
Op welke stand heb je hem gebruikt? Je mag best op stand 6 aan de gang. 4-5 dotjes, goed verdelen. Middelmatige druk en gaan.
Verzadiging zorgt wel voor verminderd effect omdat er een aangekoekt laagje op de pad zit. Dan ben je dus aan het polijstmiddel met oud polijstmiddel en nieuw. Niet meer met de pad.

Heb je foto's?
 
Vaak zit het "probleem" ook in de snelheid van het bewegen, de sleutel is om langzaam te bewegen met de DAP.
 
Aan de buitentemperatuur zal het vandaag niet gelegen hebben (denk ik) verder zie de posts hierboven
 
De vorige keer heb ik het product ingewerkt op standje 3 en uitgewerkt op standje 5... Ik zal de volgende keer eens proberen om de snelheid nog iets op te voeren. Mocht dat niet lukken dan misschien maar overstappen naar SSR...:(

by the way vandaag blackwow nog uitgeprobeerd :party: helemaal top.
 
En vergeet niet dat krassen heel wat meer voeten in aarde hebben dan swirls. Vaak red je het dan echt niet met Mezzo, maar moet je uitwijken naar Inizio of een andere compound!