• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sloop Motorkap polijsten * Monello + Foam // Spiderpad + Veloce/S3

Veel spraak over de SRP de laatste tijd. :D Ik ben niet zo van dit soort producten, maar bijv. een Lime Prime Lite werkt ook makkelijk. (Echter geen vorm van LSP)

20171020_123047.jpg


50-50.jpg


20171020_150313.jpg


20171020_150412.jpg


20171020_150957.jpg


20171020_145902.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
@Quantoxx hoelang blijft je wax ongeveer zitten met zo een product eronder? Ik heb er me nog niet aan gewaagd maar de glans is wel fantastisch. Maar wrss op een gepolierde auto is het verschil ook zeer klein?
 
@Marob - Tja, de standtijd van een wax is lastig te zeggen. Ik deed deze auto op deze manier omdat er weinig budget was, maar voornamelijk omdat ik weet dat er verder niet naar omgekeken wordt. ;)

Ik kan mij wel herinneren dat ik binnen enkele weken de auto weer zag en al weer dof was. Waarschijnlijk was de auto gewoon heel vies en had de wax al weer voldoende vuil opgenomen. Misschien zou een wasbeurt de wax weer doen opleven, misschien was de wax dan al wel. No Idea! :p

Op een goed gepolijste auto doet een glaze niks tot vrijwel niks.
 
  • Leuk
Reactions: Marob
Kun je dus beter voor AG SRP kiezen, zit ook een bescherming in die enige standtijd heeft en die kun je aftoppen met wax.
 
Bij weinig budget had ik er persoonlijk toch voor gekozen om bv een collinite er op zetten ( meen dat je die in huis hebt ).
Waarom: de LPL werkt fantastisch maar heeft een rukkie standtijd ( zeker t.o.v. de colli )
En ja in dit geval toch voor gekozen om een lpl ONDER een wax te plakken ( voor de anti denkers )
Maar goed, wellicht een tip voor de volgender keer ?
 
Hoezo dan beter SRP? Ik heb de Lime Prime Lite ook gewoon afgetopped met wax. :) Alleen zag de auto er in no-time weer bizar vies/dof uit omdat de eigenaar het allemaal niet zo boeiend vond, haha! :)

(En ik dus ook niet meer)