• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Smartwax All in One?

markprinsen

Detailing rookie
23 nov 2008
355
0
Ik ben wel erg benieuwd naar dit product en wil m graag bestellen bij de heren van CC. Enig idee wanneer die aan het assortiment wordt toegevoegd?
 
Hij komt binnenkort binnen als het goed is. Maar het product is hetzelfde idee als de Polish with Sealant van Poorboy's, ik durf zelfs te zeggen dat de Poorboy's variant minimaal dezelfde prestaties levert.

https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/Polish_with_Sealant_473ml_PB-PWS16_100726

Kost € 17,99 bij Smartwax kost de All-In-One een whopping € 29,50. Wij kunnen hem aan gaan bieden voor rond de € 25,-.
 
De Polish with Sealant is een chemische polish en is te varieren met de polijstpad zelf. Je kan hem dus gebruiken op bijvoorbeeld oranje of wit voor wat lakherstel en op zwart om na te bewerken of het als een cleaner-sealant te gebruiken.

Trouwens heel zeker weet ik het nog niet, maar ik kan me voorstellen dat de Smarwax All in One ook met een chemische polish werkt. Er hoeft dus niet perse een korrel in te zitten.

Als het binnen is, kunnen we een vergelijkende test doen. Dat is misschien wel aardig.