• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Snahsiub stelt zich voor

snahsiub

Detailing rookie
17 mei 2008
4
0
Hoi,

Ik heb bij carclean reeds een mooie collectie spullen gekocht, maar heb helaas niet altijd de tijd om mijn auto echt helemaal schoon te maken.

Wel heb ik een tijd terug van Tim een uitstekende carclean-zaterdag meegemaakt. De auto wassen, schoonmaken, kleien, 3-stappen behandeling tot aan het banden zwart toe en man, zo heeft mijn auto er nog nooit uitgezien toen ik 'm nieuw mocht ophalen :ja

Succes met het forum Tim! :party:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Hey Tim!

Jij bent ook altijd aan het werkt :)^

Het was zeker een leuke en vooral leerzame dag, die moeten we nog een keer overdoen, want ik schaam me hoe m'n auto er momenteel uit ziet...
 
Welkom! Zeer mooie Audi zeg! Geweldig om lekker te poetsen de aankomende week dus grijp je kans :ja
 
Dank alvast voor de aardige woorden en complimenten, het zonnetje schijnt vandaag zie ik, dus ik heb geen excuus meer .. :D
 
...aan de slag met de spullen en de camera dan... ;)

Succes en welkom hier, oh en nette Audi, mooie kleur, dankbaar poetsobject zou ik zo zeggen!